Жителі Рудного скаржаться на 28-й маршрут. Їм дадуть ще 52-й?

Пасажири навідріз відмовилися від шатл-басу, який возитиме до кінцевої зупинки

.tif

До редакції «ВЗ» за допомогою звернувся голова Львівської міської організації Спілки офіцерів України, мешканець та громадський діяч Рудного, пенсіонер Роман Терешко. Чоловік нарікає на транспортний бардак у селищі, що неподалік Львова. У грудні минулого року «транспортні чиновники» Львівської міської ради пообіцяли пустити туди нові низькопідлогові автобуси. Якщо у Винники та Лисиничі комфортний транспорт поїхав, то про Рудно чомусь забули… Наразі з Рудного до Львова їздять старі некомфортні маршрутки № 28.

Роман Терешко стверджує, що питання блокує заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради Андрій Білий. За словами Терешка, цей чиновник на зустрічі з жителями Рудного сказав, що новенький транспорт не поїде через аварійну ділянку дороги у селищі. А до кінцевої зупинки, де будуть стояти великі автобуси, каже Терешко, потрібно йти майже чотири кілометри пішки (деякі депутати Львівської міської ради кажуть, що там один-півтора кілометра. — Авт.). Пан Роман вважає це знущання над людською гідністю. У селищі чимало пенсіонерів та матерів з малими дітьми, які не можуть подолати такий марафон, аби доїхати до Львова…

«Ми вже вирішили скинутися і самотужки відремонтувати шматок дірявої дороги, — каже Роман Терешко. — Але не отримали добра від влади. Я готовий був пожертвувати частину пенсії, аби мешканці Рудного їхали транспортом до Львова, як нормальні люди. Раніше маршрутки до Рудного їздили добре, зауважень не було. А зараз замість 18 автобусів працюють лише шість. У народному домі Рудного навіть провели громадські слухання під гаслом «Захистимо 28-й маршрут».

Депутат Львівської міської ради Мирослав Данилків пояснив «ВЗ», чому у Рудному не можуть відремонтувати пів-кілометра дороги, аби туди поїхали нові автобуси. «Один підрядник вже брався ремонтувати, але, на жаль, не якісно, — каже депутат. — Під час огляду контролери побачили відхилення від технології. Роботи були призупинені, справа досі в суді. Поки суд не поставить крапку, ніхто не візьметься завершити ремонт. Єдиний вихід — запуск шатл-басів, які будуть довозити людей з району Старого Рудного до кінцевої зупинки маршрутки № 28».

Роман Терешко звернувся за допомогою до прокурора Львівської області Юрія Квятківського. Але у прокуратурі Львівської області йому відповіли, що це не їхня компетенція, і «відфутболили» лист в управління транспорту Львівської міської ради. Оскільки міський голова Львова з головою поринув у президентське турне, журналіст «ВЗ» звернулася по коментар до Андрія Білого. Чиновник пояснив, що пускати нові автобуси по жахливій дорозі — це знищити новий транспорт за рік-два. До того ж, автобуси на гарантії, якщо будуть їздити по поганій дорозі, їх можуть зняти з гарантійного терміну. «Керівник АТП-1 (перевізник маршруту № 28. — Авт.) дослідив маршрут і зробив висновок, що транспорт проходить вузькими вулицями, на яких не зможе безпечно курсувати великий автобус», — наголосив чиновник львівської мерії.

«Після тривалого спілкування з мешканцями Рудно, зробив висновок, що змінювати 28-й маршрут — не на часі, — додав пан Білий.- Тоді маємо інший варіант — продовжити 52-й маршрут (курсує від площі Різні до АС „Західна“) до центра Рудного, але через Зимну Воду. Разом зі зміною маршруту пропонуємо збільшити кількість автобусів на маршруті до 12−15 одиниць. Та Львівська ОДА наразі не погоджує продовження 52-го маршруту до Рудного. Натомість обласні чиновники пропонують продовжити маршрут № 156 (курсує від АС № 2 до Зимної Води) до Рудного. Але такий варіант геть не підходить пасажирам Зимної Води».