• You are here:
  • Високий Замок
  • Новини
  • Пасажирам польської авіакомпанії довелося скинутися грошима на ремонт літака, щоб він зміг полетіти

Пасажирам польської авіакомпанії довелося скинутися грошима на ремонт літака, щоб він зміг полетіти

У літака Boeing 787 авіакомпанії LOT, який повинен був виконати переліт за маршрутом Пекін-Варшава, зламався гідронасос, а оскільки швидко купити новий можна було тільки за готівку, то пілот попросив пасажирів посприяти покупці.

Про це повідомляє ЦТС з посиланням на Newsweek. Як зазначається, несправність літака була виявлена коли пасажири тільки почали прибувати в аеропорт для реєстрації на рейс. Було виявлено, що з гідронасосу протікає рідина. На купівлю нового механізму замість пошкодженого у пілотів лайнера не вистачило власних коштів, і вони вирішили попросити суму в 340 доларів у пасажирів. Хоча, за правилами авіакомпанії робити вони цього не мали в жодному разі.

Чотири пасажири відгукнулися на прохання і «скинулися» на гідронасос. В результаті, після 10 годин ремонтних робіт Boeing з 249 пасажирами піднявся в повітря і виконав успішний рейс до Варшави. В аеропорту польської столиці чотирьох пасажирів попросили затриматися — представник LOT повернув їм гроші. «Знаю, що ви зіткнулися сьогодні з ситуацією нетиповою, за яку хотів би сильно вибачитися. Можете вірити чи ні, але працівник складу в Пекіні відмовився приймати будь-яку іншу форму розрахунку, крім готівки. Через що і виникло все це непорозуміння» , — сказав пасажирам Мачей Вільк, операційний директор LOT. На запитання одного з них, «чи є подібна ситуація нормальною» для авіакомпанії, топ-менеджер LOT відповів: «Ця ситуація є ненормальною, наш представник був готовий зробити переказ, заплатити карткою». В якості моральної компенсації авіакомпанія надала чотирьом пасажирам квитки на наступний рейс з відкритою датою.

  • You are here:
  • Високий Замок
  • Новини
  • Пасажирам польської авіакомпанії довелося скинутися грошима на ремонт літака, щоб він зміг полетіти