«Під вагою електромобілів паркінги можуть завалитися»
Тому що такі автівки «зазвичай набагато важчі від бензинових або дизельних», пояснює британська The Telegraph
Британська преса звернула увагу на потенційну небезпеку, яку може становити вага електроавтомоблів. Видання The Telegraph попереджає: автівки з великими електричними батареями настільки важкі, що заповнені такими машинами багатоповерхові паркінги (особливо старі) можуть завалитися.
Портал magazynauto. pl підрахував, наскільки зростає вага деяких моделей авто через наявність електричної батареї.
«Базова модель Mercedes S 350d важить 2020 кг, а найдешевший варіант електричного EQS, 450+ - 2480 кг. Наступна пара — Peugeot 208. У варіанті PureTech 75 він важить 980 кг, а в електроверсії - 1455 кг, — інформує портал. — Рекордсменом, однак, є GMC Hummer, який не продається у Європі. При тому, що сам автомобіль важить близько 4000 кг, встановлений у ньому акумулятор — аж 1300 кг!».
Експерти порталу також нагадали, що багатоповерхові паркінги, побудовані у 70-х і 80-х роках минулого століття, розраховані на вагу тодішніх автомобілів. А вони були значно легшими за ті, що їздять по дорогах сьогодні. «Наприклад, Ford Escort першого покоління, випуск якого розпочали 1967 року, важив від 805 кг», — інформує magazynauto.pl.
Видання The Sun наводить дані Green NCAP, згідно з якими середня вага автомобілів, проданих у Європі, зросла за останні 10 років на 9%.
«Не хочу без потреби здіймати тривогу, але проблема, без сумніву, існує, — розповів The Telegraph інженер-будівельник Кріс Веплз. — Через більшу вагу електричних автомобілів деякі зі старих паркінгів, що перебувають у поганому стані, можуть зруйнуватися. Власники багатоповерхових паркінгів повинні враховувати вагу електромобілів і «прикинути», чи ці автостоянки таку вагу витримають. Можливо, треба буде обмежити вагу машин, які заїжджатимуть на такі паркінги «.