Європа летить у відпустку
Ажіотаж шалений! Аеропорти «забиті» пасажирами, наземний персонал «зашивається», багаж губиться...
Поки європейські політики попереджають громадян про непросту зиму (мовляв, росія може повністю перекрити газ), пересічні європейці думають про... літо. На континенті ось-ось стартує наймасовіший сезон відпусток. Через відкладений попит на відпочинок, сформований двома “ковідними” роками, туристичний ажіотаж просто шалений! Аеропорти Європи “забиті” пасажирами, персонал летовищ і авіакомпаній “зашивається”... Аби не допустити в аеропортах колапсу під час сезону масових відпусток, провідна німецька авіакомпанія Lufthansa оголосила днями про скасування у липні-серпні чергових двох тисяч рейсів із Франкфурта-на-Майні й Мюнхена. Йдеться не про відпочинкові напрямки, а про короткі внутрішні перельоти.
Усе через уже наявні проблеми з обслуговуванням пасажирів у цих найбільших у Німеччині аеропортах. Пасажирів так багато, що виникають довжелезні черги до стійок реєстрації і місць видачі багажу. Який часто-густо губиться...
Як заявив днями на летовищі Франкфурта-на-Майні речник “Люфтганзи”, до кінця серпня ця авіакомпанія скасує близько двох тисяч авіарейсів із Франкфурта й Мюнхена (це переважно короткі внутрішні маршрути, на яких пасажири можуть пересуватися іншими видами транспорту). Усе це для того, аби під час наймасовішого сезону відпусток, який ось-ось стартує у ФРН, “Люфтганза” змогла забезпечити виконання польотів на популярні у німців курорти. Відпочинкові рейси, за словами речника авіакомпанії, “Люфтганза” скасовуватиме “тільки в абсолютно виняткових випадках”.
Цього літа це вже третя хвиля авіарейсів, скасованих авіакомпанією Lufthansa. У середині червня “Люфтганза” оголосила, що вилучає із розкладу аеропортів Мюнхена й Франкфурта-на-Майні 900 рейсів (тоді йшлося про вікендові сполучення). А через кілька днів провідний німецький авіаперевізник повідомив, що у липні й серпні скасує майже 3700 рейсів. Але й цього, як бачимо, виявилося замало. Туристичний ажіотаж настільки великий, що довелося “різати” ще, – аби тільки мати змогу обслужити усіх пасажирів.
“Насамперед прагнемо розвантажити на летовищах Франкфурта й Мюнхена затори, які виникають у ранкові й вечірні години, – пояснив речник “Люфтганзи”. – У цей час наземний персонал у терміналах перевантажений, тож не встигає обслуговувати пасажирів і приймати/видавати багаж”.
У найбільшому в Німеччині аеропорту Франкфурта-на-Майні очікують, що пікове вакаційне навантаження розпочнеться цього вікенду, 22-24 липня. Саме зараз стартує сезон масових відпусток у федеральних землях Гессен і Райнлянд-Пфальц.
А тим часом...
За інформацією ЗМІ Ісландії і Нідерландів, через проблеми в аеропорту “Схіпгол” авіакомпанія Icelandair відправляє до Амстердама своїх співробітників, аби ті розвантажували багаж пасажирів. Як пояснює ісландський авіаперевізник, він хоче зробити усе можливе, щоб запобігти затримкам рейсів.
Щодня Icelandair літає з Рейк’явіка до Амстердама двічі. Як повідомляє RTL, досі члени екіпажів із власної ініціативи допомагали персоналу летовища “Схіпгол” розвантажувати багаж, а тепер перевізник відправляє спеціальних людей.
“Із минулої п’ятниці ми додали двох осіб, що займаються багажем, до нашого екіпажу, який летів до Амстердама”, – розповіла ісландському порталу RUV речниця авіакомпанії Icelandair Асдіс Петурсдоттір.
Аеропорт “Схіпгол” уже кілька тижнів бореться із проблемами, що призводять до затримок або навіть скасувань авіарейсів. Летовищу бракує наземного персоналу, зокрема працівників, які працюють із зареєстрованим багажем. Як інформують нідерландські ЗМІ, в аеропорту “Схіпгол” – купа покинутих валіз, яких може бути навіть понад 16 тисяч. “Нічийні” валізи лежать навіть поза будівлею аеропорту, просто неба...