Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

Станьте експертом «Іміджу»!

  • 16.03.2015, 18:30
  • 2 984

Місяць лютий вважається депресивним у календарі. Впродовж зими, тривалістю 90 днів, людський організм особливо відчуває нестачу вітаміну D. Короткі дні, мало сонця, холод провокують втому, сонливість, навіть депресію. Тож недаремно прихід весни стає таким очікуваним та бажаним. Скинути із себе зимову сірість, відкритися назустріч сонцю і теплу – бажання кожного.

Перші весняні промені ¬ лакмусовий папірець на наш настрій. Хочеться виглядати яскраво, гарно, по¬новому. Кожна жінка прагне щось змінити у своєму зовнішньому вигляді. Особлива деталь власного стилю, нова губна помада, сміливі парфуми — те, що жінкам диктує весна. Адже весняний настрій такий самий мінливий, як і місяць березень. Якщо ж ви впевнені у своєму виборі, наприклад, парфумів чи косметичного засобу, бо користуєтесь ними вже давно, ¬ купуйте сміливо. Якщо ж ні ¬ то саме для вас відкривається чудова можливість обрати улюблену річ для краси по¬новому.

Мережа парфумерії та косметики «Імідж» вирішила сформувати особливий ступінь довіри між клієнтами та магазинами. За 15 років роботи на парфумерному ринку «Імідж» — це 20 000 постійних покупців. І для них, і для тих, хто вперше завітає у магазини мережі, пропонуємо стати парфумерно¬косметичним критиком. Як це працює?

Незабаром на сторінках «Імідж» у соціальних мережах Facebook, vk.com та weua.info проводитиметься акція. «Імідж» пропонує клієнтам взяти участь у тестуванні того чи іншого продукту, а згодом написати про нього свої експертні враження. Приміром, тестуємо продукцію від LAB, а саме енергетичну сироватку LAB «Vita Energic Serum». Щоб стати нашим експертом «Імідж» ¬ ви вподобуєте наші сторінки і тестований косметичний засіб. Шляхом випадкового вибору — вибираємо кілька вподобань. Фортуна всміхається одразу кільком щасливцям. Їм ми безкоштовно надаємо продукцію для тестування. У даному випадку це LAB «Vita Energic Serum». Ви користуєтесь цим косметичним засобом, а згодом пишете свої експертні відгуки на наших сторінках.

Обирати серед парфумерно¬косметичного різноманіття цієї весни разом з «Іміджем» буде значно цікавіше. А головне, безкоштовно. Маєте бажання протестувати новинку 2015 року Banderas «Blue Seduction Urban»?

Будь ласка! Вподобуйте сторінки «Імідж» у соціальних мережах — отримуйте тестер. Banderas «Blue Seduction Urban» класифікують як аромат, створений для сучасної міської жительки, наповнений динамікою та енергією. А може, ваша експертна думка буде іншою? Чи відчуєте у цьому лімітованому випуску юзу і цитрус, солодку ноту червоного апельсина і соковиту прозорість груші, а також насичений акорд чорної смородини? Чи відкриється саме на вас гарденія і пелюстки жасмину, амбра, деревні ноти кедра і пачулі? Можливо, на вашій шкірі Banderas «Blue Seduction Urban» зазвучить якось інакше. І ви зможете відкрити його по¬особливому для клієнтів мережі «Імідж».

У березні мережа «Імідж» пропонує 30% знижку на усі парфуми від Dupont і Armand Basi. Можемо спробувати затестити разом Dupont «So». Аромат, який переносить у спокусу паризьких вечорів, у неймовірну розкіш та шик. Пікантний і свіжий, елегантний і ніжний, чуттєвий парфум для витончених і стильних дам. Відчуйте ароматні ноти іланг¬ілангу, ожини, ванілі, гіацинту, жасмину, груші, кедру, півонії, мускусу, конвалії, сандалового дерева і пачулі і поділіться вашими особливими враженнями.

Хоче вразити своїм поглядом? Тож на сторінках «Імідж» у соціальних мережах тестуємо туш від Bourjois «Twist up Volume Ultra Black». Це ¬ туш для вій два в одному. Вона — ультрачорна, надає безмежну довжину та об’єм. Інноваційна щіточка туші трансформується при повороті золотого ковпачка і розділяє кожну вію. Спробуйте її і на своїх віях, діліться своїми враженнями на наших сторінках.

Весна з «Іміджем» обіцяє бути цікавою. Якщо несила чекати, доки розпочнеться наша акція, — заходьте у будь¬який з 15¬ти магазинів «Імідж», в тому числі й інтернет¬магазин, і обирайте те, на що вас надихає весна. Розкішна нішева парфумерія: Montale, Juliette Has a Gun, класичні аромати від Versace або Givenchy чи новинки С.Сlein і Dolce&Gabanna — усе для жінок, які хочуть весну відчути по¬особливому.

Чекаємо вас в «Іміджі», а також у нашому інтернет¬магазині www.imidg.com.ua та на сторінках «Імідж» у соціальних мережах Facebook, vk.com та weua.info, де незабаром стартуватиме весняна акція.

Ярослава Городиська.

м. Львів:

ТЦ «Роксолана», пл.Соборна,14

ТЦ «ВАМ», вул. Виговського, 100

ТЦ «ВАМ», вул. Наукова, 35¬а

ТЦ «ВАМ», пр. Червоної Калини, 62

ТЦ «ВАМ», Б. Хмельницького, 214

ТК «Шувар», пр. Червоної Калини, 36

Універмаг «Львів», вул. Княгині Ольги, 106

ТЦ «ІнтерСіті», пр. Чорновола, 67¬г

м.Трускавець:

ТЦ «ТКС», вул. Суховоля, 54¬а

ТЦ «Куб», вул. Шевченка,14

м. Дрогобич:

вул. І.Мазепи, 18

м. Стрий:

вул. Шевченка, 62

м. Рівне:

ТЦ «Чайка», вул. Гагаріна, 16

м. Івано¬Франківськ:

КРК «Бастіон», провулок Фортечний,1

м. Маріуполь (Донецька область):

ТЦ «Браво!», пр. Металургів, 53

Схожі новини