Компаніям Google і Facebook закидають змову
Видавці 125 американських газет подали на них до суду
/wz.lviv.ua/images/articles/_cover/434265/google-facebook.jpg)
Власникам медіа не до вподоби домінування Google і Facebook на ринку інтернет-реклами й безкоштовне використання ними контенту, який створюють засоби масової інформації.
Обурені видавці закидають концернам Google і Facebook монополізацію ринку інтернет-реклами. Мовляв, може йтися про змову цих двох компаній, яка має на меті знищення конкуренції. За даними видавців, які подали до суду на Google і Facebook, доходи американських видань від реклами впали із 49 мільярдів доларів 2006 року до 16,5 мільярда 2017-го. Це призвело, стверджують видавці, до закриття у США 20% газет і втрати 30 тисяч робочих місць.
А в Австралії нещодавно дійшло до конфлікту між Facebook і урядом, який звинуватив компанію у незаконному використанні матеріалів ЗМІ на її порталі й наказав Facebook платити за використаний контент. Як наслідок, в Австралії Facebook заблокував можливість розміщення матеріалів, створених медіа (і, відповідно, перегляд такого контенту користувачами), а потім розпочав переговори з цього питання з австралійським урядом і тамтешніми ЗМІ.