«АТБ» підсумовує проміжні результати проекту «Гарантія свіжості»
Акція, у якій кожному покупцеві пропонують отримати потрійну винагороду за знайдені прострочені товари, поки що не може похвалитися великою кількістю «переможців»
![](https://wz.lviv.ua/img/360x200/c/3w5a4325-ec1ddcb4.jpg)
Упродовж багатьох місяців триває акція «Гарантія свіжості». За її умовами кожен покупець, який випадково придбав прострочений товар або побачив його на полиці магазину, може отримати за нього гроші в трикратному розмірі від зазначеної вартості. Зробити це можна в будь-якому маркеті «АТБ», яких наразі на Львівщині працює більше ніж три десятки. Керівництво мережі повідомляє, що станом на сьогодні є лише кілька осіб, яким вдалося виконати умови проекту й отримати гроші. До речі, така сама ситуація по всій країні, хоча в акції беруть участь усі 973 магазини мережі (а це більше 3,5 мільйона покупців щодня!).
Тож чому українці не знаходять прострочених товарів у мережі «АТБ»? Відповідь дають керівники підрозділів компанії, які відповідають за внутрішні перевірки. «Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека. Саме тому наша торговельна мережа уважно стежить за якістю товарів», — пояснює Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, робота побудувана таким чином, що потрапляння неякісних продуктів на полиці магазинів практично виключено. «Щомісяця лабораторним випробуванням піддають більше ніж 1000 зразків продукції різних товарних груп. Продукти перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки», — розповідає Рита Печериця. Співробітники в певній послідовності за спеціальним графіком відбирають з полиць товари, які відправляють на детальний лабораторний аналіз. До того ж проводять також і позапланові перевірки. Їх розпочинають, якщо на якийсь конкретний товар надходить більше двох скарг від споживачів. Це досить серйозний захід, за підсумками якого виробника неякісного товару можуть навіть виключити з переліку постачальників «АТБ».
Не менш важливими для підприємства є аудит і сертифікація на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22 000:2005. Процес триває з літа минулого року та спрямований на те, щоб вдосконалити внутрішню систему аналізу ризиків і критичних точок контролю. Можна казати, що мережа залучає найширший загал експертів — професійних і народних — до вирішення цього важливого питання. До речі, саме у роботі з «народними ревізорами» аналітики вбачають неабияку прогресивність методів роботи «АТБ». «Наша компанія вважає кожного відвідувача магазинів „АТБ“ не лише покупцем, але й партнером, що сприяє підвищенню рівня та якості обслуговування. Тільки спільні зусилля в цьому напрямку дозволяють досягати високих результатів і гарантувати свіжість товарів, які реалізують у магазинах торговельної мережі», — говорить Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, саме тому акцію «Гарантія свіжості» було подовжено — фактично вона набула статусу безстрокової. «Повернення коштів здійснюється у формі грошової винагороди. Умови програми поширюються на всі товари, які реалізують у магазинах „АТБ“. У цьому і полягає партнерський принцип побудови відносин із покупцями. Повторюю: для нашої мережі кожен, хто прийшов у магазин, є не просто клієнтом, а повноцінним партнером», — підкреслює Наталія Шаповалова.