Контентове...

Корінь зла в руці того, хто тримає пульт


Можа тисячі разів обурюватись Інтером, але корінь зла не там. Корінь зла в руці того, хто тримає пульт. Так, рейтингами у нас крутять шо циган сонцем, але... Допоки хтось це дивитиметься, значить це будуть показувати. Чи можна інакше? Так. Треба поставити навколішки в Нацраді топ-менеджмет першої десятки каналів і чітко оголосити ПРАВИЛА ІСНУВАННЯ. Ясна річ до того їх треба аргументовно, законно-грунтовно прописати. Так щоби Кобзон влєво, Валєрія вправо вважалось спробою втечі, а Газманов на місці — гаплик ліцензії на місці. Але і тоді проблему не буде вирішено.

Вже казали, повторю — чому немає претензій до Розетки, котра спонсорувала той концерт? Якщо сьогодні обсяги продажів Розетки впадуть до 0%, власники більше ніколи не будуть рекламодавцями подібного продукту. А чи впадуть продажі? Ні. Бо коли постане питання де купляти техніку, завжди будуть ті, кому пофігу, кого спонсорувала Розетка. Але і тотальною обструкцією рекламодавця питання не вирішеться. Тоді чим?

Альтернатива потрібна. Альтернативний якісний продукт. Канали мають нарешті почати мислити в бік створення свого власного контенту на новорічну ніч (в тому числі). Не російсько вторинного, а орієнтованого на українського глядача. Хоче глядач дискотеки 80-х? Добре — знімайте, запрошуйте зірок 80-х самі ДО КИЄВА. Жаба дужить витрачати такі кошти? Гаразд, знімайте новорічне кіно, думайте як зробити якісний концерт потужністю українських виконавців. Повірте, з огляду на концерт-присвяту Кузі та проект Вакарчука "Вночі", наші таланти можуть такий драйв закочегарити, що Кобзони з Валеріями застреляться від заздрощів. Ми, глядачі, будемо таке дивитись? Авжеж! Але і новорічною програмою питання не вирішиться.

Як бізнес має мати соціальну і громадянську відповідальність, так і медіа. І тут починається трабл. Бо медіа знімають жовту жвачку про Бандеру, замість займатись справжньою художньою кінодокументалістикою. А ті, хто хоче знімати якісне, ті хто хоче регулярно показувати змістовні дискусії, стильну українську музику, людей, котрі формульватимуть сенси і формуватимуть акутальний порядок денний для країни... усі вони впираються в глуху стіну — немає грошей. І ані Розетка, ані горілка, ані вина, ані бензинники — НІХТО! — не дає гроші на такі проекти. Чому? Бо піпл на загал не хаває. А рекламодавцю треба згодувати піплу "ай молодець" (с).

Хочете зламати ситуацію через коліно? Знайдіть (допомогайте знаходити) рекламодавців для нового якісного телепродукту. Рекламодавців, котрі заздалегідь будуть розуміти — їх клієнт не массове совковозалежне одоробло із пультом, а новий український глядач. По факту ці люди телевізор припиняють дивитися, бо не бачать там для себе продукту. Так може варто їх повернути?

Таким чином, хто готовий вкладати кошти?

Проекти є. Різні, від принципового нових реаліті, до ток-шоу і гуманітарних речей... Хто візьметься фінансувати?

Як буде відповідь, будемо говорити далі.