Передплатити Підтримати

Netflix заробив на серіалі «Гра в кальмара» майже 900 мільйонів доларів, — Bloomberg

Виробництво шоу коштувало приблизно 20 мільйонів доларів


Фото Forbes. Кадри із серіалу

Про це повідомляє Bloomberg.

Видання пише, що це дані лише про перший сезон.

Bloomberg нагадує, що Netflix не ділиться своїми досягненнями зі ЗМІ, інвесторами чи навіть творцями програм. Адвокат, який представляє Netflix, заявив виданню в листі, що для Bloomberg було б недоречним розкривати конфіденційні дані, що є в документах.

«Netflix не обговорює ці показники за межами компанії і вживає важливі заходи для захисту від розголошення інформації», — сказав адвокат.

Але Bloomberg пише, що деякі цифри не вимагають пояснень і відображають дані, які вже повідомляли Netflix та інші сервіси.

Так, приблизно 132 мільйонів людей уже подивилися щонайменше дві хвилини «Гри в кальмара» за перші 23 дні існування шоу.

Це рекорд для платформи.

Також, за оцінками Netflix, 89% людей, які розпочали дивитися шоу, переглянули не менше як 75 хвилин (більше однієї серії), а 66% глядачів, або 87 мільйонів людей, вже подивилися весь серіал.

Загалом люди витратили понад 1,4 мільярда годин на перегляд цього південнокорейського шоу.

Читайте також: В Україні офіційно запустили Netflix