Відомий алкогольний бренд змінить назву одного з напоїв заради експорту в РФ
- 05.07.2021, 11:45
- 744
Moet Hennessy буде маркувати свій напій як "ігристе вино" на пляшках, аби відновити експорт у Росію
Про це повідомляє американське видання Bloomberg.
Новий російський закон передбачає використання поняття «шампанське», якщо йдеться не про «російське шампанське», виготовлене в цій країні.
Це суперечить європейському законодавству щодо охорони географічних брендів від підробки. Зокрема, «шампанське» має застосовуватися тільки до продукту, який було виготовлено з винограду, що росте у французькому регіоні Шампань.
Зміна в російському законодавстві призвела до тимчасового припинення поставок продукції Moet Hennessy. Аби відновити постачання, Moet Hennessy змінить етикетки, додавши згадку про «ігристе вино» і прибравши «шампанське» на пляшках, що постачатимуть до Росії.
Відповідно до європейського законодавства саме назва «шампанське» має застосовуватися до продукції бренду.
Компанія Moët & Chandon, яка пізніше злилася з Hennessy, а потім — з Louis Vuitton, розпочинала свою історію у 1740-х роках саме як постачальник вина з Шампаня до Парижа.
Через століття із введенням поняття марочного шампанського Moët став виготовляти таке вино. Сьогодні бренд має королівський дозвіл як постачальник шампанського королеві Великої Британії Єлизаветі II.
Читайте також: Як відрізнити справжній алкоголь від підробки? За штрих-кодом