Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

У трамвайне депо на Промисловій «вбухають» 3,4 мільйона євро

За кредитні кошти відновлять цех, контактну мережу й систему теплопостачання

На вулиці Промисловій ремонтують трамвайне депо № 2, яке вже давно дихало на ладан. Там оновлять цех, контактну мережу електротранспорту, систему теплопостачання, зведуть новий мийний комплекс для вагонів тощо. Вартість робіт — 3,4 мільйона євро. Це кредитні гроші Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР), які доведеться віддавати з міської скарбниці.

Аби показати перші ремонтні успіхи у депо (роботи стартували 10 серпня цього року. — Авт.), керівництво ЛКП «Львівелектротранс» запросило в гості журналістів.

Як розповів «ВЗ» директор ЛКП «Львівелектротранс» Андрій Свищо, проведено тендер на закупівлю 10 нових трамваїв. Також є погодження від Євро­пейського інвестиційного банку щодо фі­нансування модернізації старих трамваїв марки КТ4СУ. Нова техніка, каже керівник «Львівелектротрансу», потребує якісно­го догляду та обслуговування. Тому на вул. Промисловій ремонтують старе депо.

«Реконструкція трамвайного депо № 2 почалася з влаштування нової систе­ми опалення, — додав головний інженер ЛКП „Львівелектротранс“ Володимир Ковалів. — У процесі було виявлено безліч супутніх причин (необхідність заміни вікон, даху, фасаду). Вирішили демонтувати по­криття, замінити покрівлю депо, утеплити її мембраною. Також у проєкті передбаче­но перепланування всіх адміністративних і виробничих приміщень».

Під час робіт виникли проблеми з трамвайною колією, яка мала «просадки» в осях. У такому вигляді колію не можна експлуатувати. Високий рівень ґрунтових вод змусив вдатися до додаткових робіт — демонтажу підлоги. «Виявилось, що стій­ки трамвайної колії мають значне коро­зійне ураження, внаслідок чого необхідно було демонтувати трамвайну колію — аби забезпечити її стійкість та можливість ро­боти слюсарів в оглядових канавах», — продовжив розмову пан Ковалів.

Трамвайне депо на Промисловій обіця­ють відкрити за рік. Мерія двічі оголошува­ла тендер, щоб обрати підрядника робіт. Однак два підрядники кидали процес ре­конструкції на половині дороги…

Схожі новини