У Львові презентували новий проморолик міста

Місто Лева отримало новий динамічний проморолик. У 30-секундному відео поєднали види давньої культурної столиці, величну архітектуру й історичну атмосферу із сучасним і креативним Львовом, модерними будівлями й гостинними людьми.

«Десяток років тому ми у Львові зробили ставку на туризм і сприяли динаміці розвитку аеропорту. Близько 40 авіанапрямів доступні для охочих відвідати наше місто. Ми справді дуже близько одне до одного», — каже заступник міського голови Львова з питань розвитку Андрій Москаленко.

Торік Львів прийняв 2,6 млн відвідувачів з усієї України та з-за кордону, і продовжує динамічно розвивати напрям туризму.

«Ми — серце України. Запрошуємо всіх до Львова! Нам, українцям, бракує спілкування. Тож давайте знайомитись! Наш новий промоційний ролик — можливість залучити ще більше міст до обміну досвідом та нових спільних звершень», — додає Москаленко.

До слова, Львів — єдине місто України, що потрапило в рейтинг 12 локацій світу від The Telegraph, які обов'язково варто відвідати 2018 року. А ще — є першим представником країни, що увійшов у ТОП-100 туристичних міст Європи.