Власники маршрутів хочуть підняти тариф на дві гривні

Та у мерії кажуть, що про це говорити зарано, бо є чимало питань до роботи транспорту.


Після того, як проїзд в трамваях та тролейбусах Львова подорожчав до п’яти гривень за одну поїздки, власники маршруток теж заговорили про підвищення тарифу — з п’яти до семи гривень. Про покращення сервісу не йдеться, мовляв немає грошей, аби мити старі машини, належно їх ремонтувати… «У проекті підвищеного тарифу не закладено інвестиційні витрати. Тобто за вищу ціну львів’яни будуть і надалі їздити на старих „Еталонах“ 2006 року випуску», — кажуть перевізники.

«Коли мерія підняла тариф на проїзд в електротранспорті, вона тим самим підтвердила право маршруток теж підвищувати тариф, — наголосив на брифінгу голова Асоціації перевізників Львівщини Іван Велійка. — Бо електротранспорт завжди був дешевшим видом громадського транспорту».

Він також зазначив, що у перспективі власники маршрутів запровадять «плаваючий тариф»: якщо підвищиться плата пального та запчастин — то тариф автоматично теж підвищиться.

За словами Івана Велійки, спершу у мерії мають провести конкурс на визначення перевізників (процес стартує з 5 травня), а вже після цього підняти тариф на проїзд.

Заступник міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства Сергій Бабак каже, влада має багато вимог і зауважень до роботи приватних перевізників, тому наразі питання коригування тарифів не розглядається. «Якщо на рейс виїжджає понад 90% комунального транспорту, то на приватних маршрутах — 50−60%. Така ситуація є не припустимою і викликає обурення пасажирів, — підкреслив пан Сергій. — Говорити про підвищення тарифів, але не вчиняючи жодних дій для покращення послуг з перевезення, не виконуючи своїх зобов’язань, — неприпустимо».