«Гаряча лінія» міста стала «мобільною»

Приємна новина для львів’ян, які повідомляють на “гарячу лінію” Львівської міської ради (15-80) про комунальні проблеми – відтепер можна зателефонувати з мобільного. Дзвінки зі стаціонарного телефону теж у силі.

Наразі безкоштовні дзвінки з мобілки доступні лише для абонентів оператора Vodafone. З іншими мобільними операторами Львівська міська рада ще домовляється. Як сказала директор департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентина Бартошик, надіслано листи до ще двох мобільних операторів — «Лайфселл» та «Київстар», очікують на відповідь.

Нерідко у людей виникає потреба повідомити на «гарячу лінію» інформацію оперативно. Пошук стаціонарного телефону, набір міського номера — це довго і незручно. Є й інша грань проблеми — хочеш зателефонувати у call-центр, але на рахунку немає коштів. Начальник відділу «Гаряча лінія міста» Віра Фрис каже, у call-центр щомісячно надходить 30-35% дзвінків саме з мобільного телефону (досі в абонентів мобільних операторів стягували за це плату). За рік надійшло  254 тисячі 217 дзвінків, з них 30% — з мобільного. За останні п’ять років надійшло понад мільйон дзвінків.

У call-центрі “Гаряча лінія” встановили нове обладнання, яке дозволяє набагато краще вийти на зв’язок з оператором центру. Досі додзвонитися на “гарячу лінію” було складно, декому це вдавалося з “енного” разу.  Скарги, звернення оброблятимуться в автоматичному режимі. Як стало відомо “ВЗ”, нове обладнання коштує 478 тисяч гривень (кошторис погодив виконавчий комітет Львівської міської ради). Розробник — IT-компанія з Івано-Франківська “Техноінфософт”. Наразі обладнання працює у тестовому режимі, до кінця травня запрацює на повну потужність.

“Це важливий центр для функціонування міста, — сказав міський голова Львова Андрій Садовий. — Щоранку міський голова і профільні заступники мають інформацію за добу: яка проблематика, що треба зробити краще. Раніше була проблема — не усі додзвонювались. Сьогодні ми встановили додаткове обладнання”.