Весна покаже, хто де крав

Дорога «злізла» за кілька тижнів після морозів

Останнім часом не раз читала нарікання водіїв у соцмережах про те, що дороги зійшли зі снігом. Але великого значення цим дописам не надавала. Водії зазвичай незадоволені дорогами в Україні. Зрештою, щороку десь з’являються вибоїни, буває…

Але яким було моє обурення, коли виїхала зі Львова у напрямку рідної Волині! Яма на ямі! Вибоїни утворилися навіть там, де завжди була прийнятна траса. А про місця, де лише напрямок - годі говорити.

Виїзд зі Львова. Фото автора
Виїзд зі Львова. Фото автора

Фейсбук друзі нарікають і на трасу до Івано-Франківська, Тернополя… Вже мовчу про київську трасу.

У жодному разі не тішусь провалам влади, мені теж їздити тими дорогами, але масові вибоїни на трасах добре демонструють: все, що робить «зелена влада, націлено на короткострокові рішення. Очевидно, мета – зробити більше, масштабніше, ніж було при «попередниках», втерти їм носа. Ну, і щоб було про що звітувати перед виборцями, щоб була тема для чергового «відосіка». При цьому замовчують, що ремонтують ті ділянки, де вже була розроблена документація при «попередниках». І, звісно, не говорять про те, що ціна кілометра траси значно зросла, про білоруську сировину, про знищення конкуренції серед підрядників, про наповнений дорожній фонд «коронавірусними» коштами…

Схоже, надто розрекламоване «Велике будівництво», яке у народі влучно назвали «Великим крадівництвом», трісне як мильна бульбашка до кінця каденції «найвеличнішого».

Пригадую, як під час навчання «слуг» у Трускавецькому «університеті», Зеленський пафосно заявив, що «Україна – перша в Європі за якісними дорогами». Наступного разу, перед тим, як таке озвучувати, доберіться на Буковель не повітрям…

Читайте також: Вчора на в'їзді до Києва затори тягнулись до 250 кілометрів