Лілія Гриневич

Гриневич пояснила, що основна проблема була пов'язана з коротким терміном на запровадження нового програмного забезпечення

Про це міністр освіти Лілія Гриневич заявив в ефірі телеканалу «112 Україна».

МОН планує відкоригувати правила виплати стипендій, враховуючи виявлені недоліки системи.

Меморандум про співпрацю у питанні запровадження інклюзивного освітнього середовища в Україні

Ексклюзивне інтерв’ю з міністром освіти і науки України.

Міністр освіти і науки прокоментувала резонансну статтю «Високого Замку».

У своєму фейсбуці Лілія Гриневич пише: "Сьогодні зранку, як Голова Комітету з питань науки і освіти, надіслала факсограму ректорам вищих навчальних закладів такого змісту:

Необхідно перетворити середню освіту з чинника соціальної нерівності на чинник соціального просування для кожного громадянина. Про це 23 жовтня заявила голова парламентського комітету з питань науки і освіти, депутат фракції «Батьківщина» Лілія Гриневич на брифінгу у Верховній Раді перед початком парламентських слухань «Доступність та якість загальної середньої освіти: стан і шляхи поліпшення».

Нещодавно Міністерством освіти й науки був опрелюднений рейтинг українських вишів. за словами Лілії Гриневич він не має нічого спільного з тим, щоб надати об'єктивну інформацію абітурієнтам і їхнім батькам.

Фракція «Батьківщина» звернеться до правоохоронних органів і Генпрокуратури через побиття народного депутата Лілії Гриневич, а також погрози фізичної розправи опозиціонерам у залі засідань Київради.
Як повідомив народний депутат Володимир Ар’єв, Лілію Гриневич прямо у залі засідань Київради сильно штовхнув депутат Сергій Ліщенко, відомий у кримінальних колах як «Ліча-троєщинський».

Внаслідок цього Гриневич сильно вдарилася головою об стіну і втратила свідомість.

Голова Комітету з питань науки і освіти, депутат фракції «Батьківщина» Лілія Гриневич вимагає скасувати кулуарне рішення Кабінету міністрів про реорганізацію Дніпропетровського державного аграрного університету.

Через прогалину в Бюджетному кодексі на межі закриття опинилося близько сто гімназій, ліцеїв та колегіумів-інтернатів педагогічного, естетичного, фізико-математичного та інших профілів, а також закладів з поглибленим викладанням окремих предметів. Там навчаються майже 5 тисяч обдарованих дітей.

«Наука має стати окремим наскрізним пріоритетом державної політики», — підкреслила голова комітету з питань науки і освіти, депутат фракції «Батьківщина» Лілія Гриневич у ході Міжнародного симпозіуму «Ставлення суспільства і держави до науки в умовах сучасних економічних криз: тенденції, моделі, пошук шляхів поліпшення взаємодії» в Києві 5 червня.

Голова парламентського комітету з питань науки і освіти, депутат фракції «Батьківщина» Лілія Гриневич запропонувала включити до порядку денного пленарного засідання Верховної Ради проект Постанови (№ 2164а) «Про Комісію майбутнього при Верховній Раді України».

«Ми обираємо модель, за якою буде розвиватися вища освіта і країна наступне десятиріччя. Тому нам треба прийняти за основу законопроект, який пропонує прогресивну модель розвитку вищої освіти і має шанс бути проголосований в цьому парламенті», — заявила голова комітету з питань науки та освіти, депутат фракції «Батьківщина» Лілія Гриневич на розширеному засіданні комітету 22 травня.

Вона нагадала, що на розгляд Верховної Ради винесено три законопроекти про вищу освіту: провладний № 1187 і два альтернативні – № 1187−1 і № 1187−2.

Лілія Гриневич є співавтором законопроекту № 1187−1, який був внесений від трьох опозиційних фракцій. «Цей прогресивний законопроект надає великі можливості для автономії вузів, зовнішньої оцінки якості освіти, створює нові підстави для справжнього зростання якості вищої освіти на основі чесної конкуренції між вищими навчальними закладами», — наголосила вона.

Натомість законопроект № 1187, розроблений провладною фракцією, передбачає посилення централізації сфери вищої освіти, концентрацію всіх повноважень в одному органі виконавчої влади: «Цей законопроект віддзеркалює прагнення міністерства освіти. Він практично нічого не міняє, а в деяких деталях відкидає нас назад».

Голова комітету підкреслила, що законопроект № 1187−2, розроблений робочою групою під керівництвом Михайла Згуровсього, сповідує такі ж ідейні підходи що і законопроект від опозиційних фракцій: «Він розроблявся у співпраці з керівниками вишів, викладацьким складом, роботодавцями. У цьому його надзвичайна цінність, бо він вже отримав певне суспільне узгодження», – зазначила голова освітнього парламентського комітету.

Лілія Гриневич наголосила, що задля розвитку вищої освіти опозиція готова обрати найбільш компромісний варіант, зокрема, прийняти за основу законопроект, розроблений групою на чолі з Михайлом Згуровським, і доопрацьовувати його між першим і другим читанням. Вона запропонувала членам Комітету підтримати таке рішення.