Передплата 2024 ВЗ

Цифрове майбутнє бізнесу

  • 25.04.2019, 13:38
  • 541

Київстар сьогодні дає своїм абонентам набагато більше, ніж традиційні телеком-послуги.

Ми перейшли у digital-формат і наповнюємо свої пропозиції сучасними інноваційними сервісами. Найчастіше вони прив'язані до інтернету. Тому величезним плюсом став запуск в 2018 році стандарту 4G: він істотно розширює можливості бізнесу та дозволяє використовувати нові канали для роботи з клієнтами: відео-контент, мобільні додатки, хмарні технології. Сьогодні ми концентруємось на комплексних рішеннях, які суттєво полегшують повсякденну роботу — прискорюють бізнес-процеси, роблять їх більш «діджитальними», дозволяють бізнесу краще та якісніше взаємодіяти зі своїм клієнтом. І тут можна говорити про кілька найбільш затребуваних та перспективних продуктів.

М2М (Maсhine-to-Maсhine), IoT

Використання M2M-sim-карт дозволяє контролювати переміщення техніки й використання палива, отримувати дані з датчиків та моніторити показники лічильників. Додатковий плюс — використання універсальної платформи для управління М2М, яка дозволяє клієнтам самостійно налаштовувати правила для роботи наявних карт.
Наступний крок — використання IoT-технологій та мереж для включення «розумних» пристроїв. Київстар розгортає мережі NB-IoT на локаціях клієнтів для включення значної кількості пристроїв, які обмінюються великими обсягами інформації. NB-IoT — це мережа з низьким енергоспоживанням й гарантовано високим ступенем захисту інформації під час обміну даними між пристроями.

Star.Docs, Cloud, Mobile ID

Зі Star. Docs можна позбутися зайвих паперів — це сервіс швидкого електронного документообігу. Тут можна створювати, передавати й отримувати документи за кілька секунд, працювати з ними навіть зі смартфона, коментувати та обговорювати зміст онлайн, зберігати всі файли у безпечному хмарному сховищі або на цифровому носії та мати доступ до них 24/7.

При цьому можна спільно цілою групою людей з будь-якого місця працювати у звичних офісних програмах за допомогою хмарних сервісів Office 365.

А з використанням сервісу Mobile ID віддалене підписання документів стає не тільки можливим, але й безпечним — за допомогою ЕЦП, що зберігається на sim-картці телефону. Окрім того, з Mobile ID можна без відвідування держустанов отримувати від них електронні послуги. Перелік провайдерів, в тому числі й комерційних, постійно розширюється, відповідно збільшується й перелік електронних послуг. Також ми розвиваємо свої DATA-центри, щоб надавати клієнтам послуги хмарного зберігання та резервування даних.

Сервіси для роботи з клієнтами.

Серед найбільш поширених — Віртуальна мобільна АТС, що працює як із фіксованими, так і з мобільними номерами, та СRM-системи. Їх можна використовувати як поодинці, так і разом. У підсумку: жодного пропущеного дзвінка, відстеження дзвінків, контроль роботи продажів та швидкий доступ до історії комунікацій з кожним клієнтом.

Big Data

Робота з великим даними допомагає бізнесам краще зрозуміти свого клієнта та взаємодіяти з ним. Можна формувати аналітичні звіти й визначати кращі місця для розміщення торгових точок, робити клієнтам таргетовані пропозиції та використовувати скорингові бали для оцінки платоспроможності клієнтів або виявлення шахраїв.

Основні тренди, якими сьогодні живе бізнес — мобільність, швидкість та мультизадачність. І наші пропозиції допомагають компаніям відповідати цим вимогам та бути якомога ближчими до своїх клієнтів.

Схожі новини