Передплата 2024 «Добрий господар»

Маркувати контент створений штучним інтелектом вимагає ЄС

  • 05.06.2023, 19:45
  • 657

Європейська комісія хоче, щоб такі технологічні компанії, як Google, Facebook і TikTok, почали позначати контент, створений штучним інтелектом. Це необхідно для того, аби допомогти користувачам виявляти дезінформацію

Фото ілюстративне
Фото ілюстративне

Про це заявила віцепрезидент Єврокомісії з питань цінностей і прозорості Віра Йоурова, повідомляє Politico.

Вимоги про боротьбу з дезінформацією передбачені в новому Акті про цифрові послуги, який набуде чинності наприкінці серпня, але Єврокомісія пропонує запровадити маркування створеного штучним інтелектом контенту вже зараз.

«Учасники (Кодексу ЄС про дезінформацію — ред.), які надають послуги, що потенційно можуть поширювати дезінформацію, створену штучним інтелектом, повинні своєю чергою впровадити технології для розпізнавання такого контенту і чітко позначати його для користувачів», — заявила віцепрезидентка ЄК з питань цінностей і прозорості Вера Юрова.

Вона також пропонує, щоб компанії на кшталт Microsoft і Google створили захисні механізми для своїх сервісів із використанням штучного інтелекту, аби ними не користувались зловмисники.

Великі онлайн-платформи та пошукові системи, як-то Meta, Twitter і TikTok, повинні будуть маркувати створені або змінені зображення, аудіо та відео, відомі як дипфейки, вже до 25 серпня відповідно до Акту про цифрові послуги ЄС під загрозою багатомільйонних штрафів.

Схожі новини