Передплата 2024 «Добра кухня»

Лілія Гриневич не виключає, що законопроект Згуровського може стати компромісним заради розвитку вищої освіти

  • 22.05.2013, 18:56
  • 573

«Ми обираємо модель, за якою буде розвиватися вища освіта і країна наступне десятиріччя. Тому нам треба прийняти за основу законопроект, який пропонує прогресивну модель розвитку вищої освіти і має шанс бути проголосований в цьому парламенті», — заявила голова комітету з питань науки та освіти, депутат фракції «Батьківщина» Лілія Гриневич на розширеному засіданні комітету 22 травня. Вона нагадала, що на розгляд Верховної Ради винесено три законопроекти про вищу освіту: провладний №1187 і два альтернативні – №1187-1 і №1187-2. Лілія Гриневич є співавтором законопроекту №1187-1, який був внесений від трьох опозиційних фракцій. «Цей прогресивний законопроект надає великі можливості для автономії вузів, зовнішньої оцінки якості освіти, створює нові підстави для справжнього зростання якості вищої освіти на основі чесної конкуренції між вищими навчальними закладами», — наголосила вона. Натомість законопроект №1187, розроблений провладною фракцією, передбачає посилення централізації сфери вищої освіти, концентрацію всіх повноважень в одному органі виконавчої влади: «Цей законопроект віддзеркалює прагнення міністерства освіти. Він практично нічого не міняє, а в деяких деталях відкидає нас назад». Голова комітету підкреслила, що законопроект №1187-2, розроблений робочою групою під керівництвом Михайла Згуровсього, сповідує такі ж ідейні підходи що і законопроект від опозиційних фракцій: «Він розроблявся у співпраці з керівниками вишів, викладацьким складом, роботодавцями. У цьому його надзвичайна цінність, бо він вже отримав певне суспільне узгодження», – зазначила голова освітнього парламентського комітету. Лілія Гриневич наголосила, що задля розвитку вищої освіти опозиція готова обрати найбільш компромісний варіант, зокрема, прийняти за основу законопроект, розроблений групою на чолі з Михайлом Згуровським, і доопрацьовувати його між першим і другим читанням. Вона запропонувала членам Комітету підтримати таке рішення.

«Ми обираємо модель, за якою буде розвиватися вища освіта і країна наступне десятиріччя. Тому нам треба прийняти за основу законопроект, який пропонує прогресивну модель розвитку вищої освіти і має шанс бути проголосований в цьому парламенті», — заявила голова комітету з питань науки та освіти, депутат фракції «Батьківщина» Лілія Гриневич на розширеному засіданні комітету 22 травня.

Вона нагадала, що на розгляд Верховної Ради винесено три законопроекти про вищу освіту: провладний №1187 і два альтернативні — №1187-1 і №1187-2.

Лілія Гриневич є співавтором законопроекту №1187-1, який був внесений від трьох опозиційних фракцій. «Цей прогресивний законопроект надає великі можливості для автономії вузів, зовнішньої оцінки якості освіти, створює нові підстави для справжнього зростання якості вищої освіти на основі чесної конкуренції між вищими навчальними закладами», — наголосила вона.

Натомість законопроект №1187, розроблений провладною фракцією, передбачає посилення централізації сфери вищої освіти, концентрацію всіх повноважень в одному органі виконавчої влади: «Цей законопроект віддзеркалює прагнення міністерства освіти. Він практично нічого не міняє, а в деяких деталях відкидає нас назад».

Голова комітету підкреслила, що законопроект №1187-2, розроблений робочою групою під керівництвом Михайла Згуровсього, сповідує такі ж ідейні підходи що і законопроект від опозиційних фракцій: «Він розроблявся у співпраці з керівниками вишів, викладацьким складом, роботодавцями. У цьому його надзвичайна цінність, бо він вже отримав певне суспільне узгодження», — зазначила голова освітнього парламентського комітету.

Лілія Гриневич наголосила, що задля розвитку вищої освіти опозиція готова обрати найбільш компромісний варіант, зокрема, прийняти за основу законопроект, розроблений групою на чолі з Михайлом Згуровським, і доопрацьовувати його між першим і другим читанням. Вона запропонувала членам Комітету підтримати таке рішення.

Джерело: ВО "Батьківщина"