Передплата 2024 ВЗ

“Із мене шоколадка, шампанське чи оплата за послугу в двократному розмірі”

Аби якомога раніше потрапити до перукарки,  клієнти не скупляться 

Цього тижня уряд дослухався до власників салонів краси й перукарень та пом’якшив карантинні вимоги для цієї галузі. Міський голова Львова Андрій Садовий закликав працівників сфери краси не надто радіти відкриттю салонів: якщо комісія побачить недотримання заходів безпеки, або тривожні дзвінки надійдуть від клієнтів — заклад закриють і добряче оштрафують. (Так цього тижня трапилося з закладом громадського харчування, який приймав більше відвідувачів, ніж дозволено у карантинних нормах. — Авт.). «Дозвіл салонам краси на роботу не означає вседозволеність, — наголосив Садовий. — Маємо зберігати здоровий глузд і не порушувати правил карантину: антисептики, захисні маски, постійне прибирання і вентиляція приміщень».

Щойно уряд дозволив салонам працювати, як адміністраторів атакували ощасливлені клієнти, просили записати на процедури. Не усі клієнти погоджувалися на стрижку чи манікюр аж на кінець травня чи початок червня. Деякі власники салонів «не на диктофон» кажуть: винахідливі гості пропонували навіть подяку. «Запишіть мене саме на цю дату, на цю годину. Ми ж з вами давно дружимо, правда? Підіть назустріч, а з мене шоколадка, шампанське чи оплата за послугу у двократному розмірі». Журналістка «ВЗ» теж не з першого разу записалася на фарбування і стрижку, довелося чекати «вікна» у графіку перукарні. Обійшлося без шоколадки.

Перукарка-модельєрка, власниця перукарні на вулиці Медової Печери Ольга Мацишин розповіла «ВЗ», що під час карантину їй вдалося зробити добротний ремонт залів. «Коли мерія офіційно дозволила роботу, то на процедури записую так, аби було більше часу для дезінфекції робочих поверхонь, — каже жінка. — Не продовжувала час роботи, як інші перукарні. Не бачу в цьому потреби. Попереджаю клієнтів, щоб не приходили завчасно, а лише на свій записаний час. Якщо все ж прийдуть трохи раніше, чекати в залі заборонено, просимо посидіти на лавочці надворі, біля фонтанчика».

Заходжу в перукарню. При вході, як годиться дезінфікую руки. Моя майстриня Олеся працювала у масці. Бачу, усі робочі інструменти ретельно дезінфікують на очах клієнта, приміщення провітрюють в режимі нон-стоп. Ціни на перукарські послуги, на щастя, не змінилися. Пані Ольга каже, у такий складний час треба бути лояльним до гостей. Хоча перукарі та майстри манікюру не приховують, що захисні речі (маски, рукавички) та дезінфектори подорожчали у п’ять разів.

Власниця ZlataMedical Center, лікар-косметолог Марія Кріп каже, у кожному кабінеті, де проводять косметологічні процедури та процедури догляду за тілом — професійні ультрафіолетові лампи. Приміщення ретельно провітрювали, дезінфікували. Тепер у цьому центрі встановили додаткові бактерицидні лампи, які працюватимуть цілодобово.

«Щоб виконати весь протокол від уряду та Львівської міської ради, ми ввели запис на процедури з проміжком у 15 хвилин між клієнтами, — наголошує Марія Кріп. — Тепер працюємо на годину довше — з 9 до 21-ї години. Це вкрай потрібно для повноцінної дезінфекції кабінету. Після кожного клієнта провітрюємо приміщення, дезінфікуємо всі контактні поверхні, кварцуємо. Наші спеціалісти щодня перед початком роботи вимірюють температуру майстрів, використовують засоби індивідуального засобу — захисні маски, які змінюють кожних дві години. А рукавички змінюють після кожної процедури. Маски, рукавички, серветки, які уже використані, збирають в окремий контейнер і потім утилізовують».

Ще одне нововведення, каже лікар-косметолог Марія, — клієнтів із ознаками ГРВІ не допускають на процедури. «Якщо підвищена температура і є ознаки ГРВІ, просимо перенести процедуру. При вході встановлено дозатор з антисептиком. Також вимірюємо температуру усім гостям. Видаємо їм одноразові рукавички і маски, якщо не мають. А ще в нашому салоні промарковано „лінії розмежування“ для відвідувачів, які чекають черги на процедуру. Лінії забезпечують відстань між відвідувачами — півтора метра».

«Обережність — наше все, розуміємо відповідальність, яку несемо за здоров’я гостей, особливо під час коронавірусного карантину, — додала власниця салону Maska Green Лілія Товариш-Тиркало. — У нас — цілковита стерильність! Але вводимо ще додаткові правила і обмеження, яких просимо дотримуватися і наших гостей. Вимірюємо температуру персоналу і гостям. Персонал працює і масках і рукавичках, просимо наших клієнтів теж не забувати їх удома. При вході — бактерицидна лапка та антисептик. Ще одне нововведення — менші зміни персоналу. Свідомо не робимо повний запис на процедури догляду за волоссям чи на манікюр, не створюємо аншлагів. Треба більше часу для дезінфекції робочих поверхонь після процедур. На 10 квадратних метрів салону — один гість. На щастя, площа нашого дому краси дозволяє нам збільшувати відстані і добре дотримуватися дистанції. Просимо гостей приходити лише на записаний час і без супроводу колежанки, чоловіка тощо. Виняток — лише діти».

У Центрі краси Ольги Карвацької кожен працівник пройшов обов'язкове тестування на Covid-2019. «Рецепцію обладнали захисним екраном, бо саме її працівники отримують перший „удар“, коли зустрічають у центрі гостей, - відзначила мікробіологиня, косметологиня Ольга Карвацька. — Кабінети обладнані ультрафіолетовими рециркуляторами, усіх працівників забезпечили захисними прозорими щитками (закриває обличчя), масками, рукавичками».

Фото з відкритих джерел

Схожі новини