Таксисти Львова підняли тарифи

Мінімальна вартість проїзду становила 35 гривень, тепер – 40.

Транспортний колапс, катастрофічний брак маршруток та збої у роботі електротранспорту  змусили львів’ян та гостей міста частіше користуватися послугами таксі. Відтак власники «машин з шашечками» підняли тарифи. Якщо раніше мінімалка виклику таксі коштувала 35 гривень, то тепер – 40. За кілометр проїзду беруть на гривню-дві дорожче – 6−7 гривень. В середньому чек за десять кілометрів проїзду обійдеться у Львові у 100−120 гривень, якщо їхати за місто – дорожче. У Києві теж зросли ціни на таксі, але не так стрімко, як у туристичному Львові. Там десять кілометрів коштує в середньому 75−80 гривень,  у Сумах – 70, у Полтаві – 71.

Як розповів «ВЗ» голова асоціації «Львівське таксі» Леонід Бойко, до подорожчання вдалися через кілька причин. Одна з них –  подорожчання пального, зокрема газу. А левова частка «машин з шашечками» працює на газі.  Через  затори  на  дорогах доводиться більше споживати пального. Експерти кажуть, попри те, що більшість таксистів їздять на газі і скаржаться на його дорожнечу, але собівартість одного кілометра – півтори гривні. Ще одна причина націнки – витрати на ремонт та утримання автомобіля. «20% від заробітку змушені витратити на ремонт.  Усі  запчастини прив’язані до долара», – розповідає таксист Андрій.

За словами Леоніда Бойка, у Львові лише десять машин таксі працюють на електриці – так звані електрокари. Це приватні водії, які таксують у вільний від роботи час. Собівартість поїздки на електрокарі, каже Леонід Бойко, теж невисока (40 копійок за кілометр), але обслуговування машини витягає з гаманця. Середня вартість електромобіля – 16−20 тисяч доларів, щоб повернути частину коштів, треба таксувати кілька років. Сума в чеку за поїздку  електричним авто не відрізняється від авто, що працює на газі.

«З початку зими ціни на таксі ще зростуть, бо прогнозують інфляцію», –  наголошує пан Леонід.

Фото з архіву «ВЗ»