Передплата 2024 ВЗ

Показники за світло треба повідомляти в останній день місяця

  • 07.04.2016, 11:47
  • 3 418

Схоже, на Львівщині нарешті знімуть проблему невідповідності даних з лічильника і тих, які виставляють у рахунках за електроенергію.

З 1 квітня “Львівобленерго” прийматиме показники лічильників цілодобово за номером 0-800-50-15-68. При цьому у прес-центрі “Львівобленерго” наголошують, що повідомляти показники бажано в останній день місяця. Крім того, за цим номером можна уточнити інформацію, яка стосується тарифів, пільг, субсидій, стану розрахунків тощо.

За можливість подавати показники в останній день місяця, а не в “надцятих” числах тривалий час воював наш читач зі села Верхні Гаї Микола Бойко. Якщо контролер знімає показники в середині місяця, а далі споживачу виставляють рахунок за прогнозованим споживанням, розрив між реальними показниками і тим, що в рахунках, може бути величезний. Зважаючи, що тариф до 100 кіловат (у сільській місцевості — до 150) і після — різні, людям нерідко доводилось переплачувати значні суми. Після численних запитів у НКРЕКП пану Миколі спочатку прийшла відповідь, що обл­енерго повинно забезпечити зняття показників не раніше, ніж за п’ять днів до закінчення місяця. Та чоловік цим не задовольнився. Відтак згодом отримав лист-роз’яснення від регулятора, в якому було вказано, що “у платіжних документах, які виписуються енергопостачальником, має бути місце, де споживач міг би зазначати покази приладу обліку, зняті ним в перший день місяця, наступного за розрахунковим. У разі неможливості забезпечення ПАТ “Львів­обленерго” зняття його представниками показників не пізніше, ніж за п’ять днів до кінця розрахункового місяця, або прийому оператором кол-центру від споживачів інформації щодо показників приладів обліку, ПАТ “Львівобленерго” має проводити розрахунки зі споживачами за спожиту ними електричну енергію за розрахунковими книжками”, - йдеться у повідомленні НКРЕКП.

Нових квитанцій з місцем, де споживач сам міг би вказувати показники, в обленерго не виписують, зате з’явилась можливість подавати показники через цілодобовий номер кол-центру. Крім того, у прес-центрі компанії пояснили “ВЗ”, що інформація про нарахування є в пунктах прийому платежів (наприклад, в ощадкасах) уже з 5 числа кожного місяця. Тому споживач може спочатку уточнити, скільки йому нарахували, а в разі розбіжності — повідомити енергопостачальника. Відповідно, енергопостачальник упродовж п’яти робочих днів має перевірити рахунок, а в разі потреби впродовж 20 днів — перевірити лічильник.

Схожі новини