Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

Кабальні транспортні реформи

На маршрути Львова не можна додати більше автобусів через... непередбачувані технічні обставини та брак водіїв.

Журналіст “ВЗ” отримала офіційну відповідь на своє звернення від управління транспорту Львівської міської ради та ЛКП “Львівелектротранс” про те, чому перевізники міста не можуть збільшити на маршрутах кількість автобусів. Гостра потреба у збільшенні автобусів виникла після так званих транспортних реформ, які набули чинності з 1 жовтня, — усі приміські та міжміські маршрутки, які раніше курсували Львовом, тепер доїжджають лише до автостанцій. Відтак пасажири змушені вдвічі-втричі переплачувати за проїзд по місту, а усі міські автобуси тріщать по швах. Голова Львівської ОДА Олег Синютка обурився: мерію не навчила транспортна реформа 2012 року, тож тепер стали на ті самі граблі — не додали на маршрути більше машин.

До редакції “ВЗ” звернулася група жителів Залізничного та Франківського районів Львова, які обурювалися щодо перенесення кінцевих зупинок №№133, 133-а, 131, 109, 169. Львів’янам було зручно добиратися на роботу до вул. Героїв УПА та Привокзального ринку, а студентам — на навчання у НУ “Львівська політехніка”. Кінцева зупинка більшості цих маршрутів була біля площі поруч із пам’ятником Степану Бандері. Оскільки ці приміські маршрутки їдуть від автостанцій, то чому перевізник маршруту №38 не додасть на лінію більше машин? “Ця маршрутка завжди їздила погано, а коли запровадили транспортні реформи — ще гірше, - каже 56-річна мешканка вул. Володимира Великого пані Роксоляна. - На зупинці чекаю більш ніж півгодини. Якщо приїжджає, то забита так, що ніде втиснутися”.

Водії цього маршруту “не на диктофон” розповіли “ВЗ”, що колись працювало десять машин, тепер... п’ять. Причина — невигідно було їздити, машини постійно ламалися, ремонтувати не було чим, тож продали... “Голова правління ПАТ «АТП 14630» (це АТП обслуговує маршрут №38) зазначив, що автобуси працюють згідно з розкладом руху, - йдеться у відповіді начальника управління транспорту і зв’язку ЛМР Віктора Щира на звернення журналіста “ВЗ”. — Однак через непередбачувані технічні несправності, які часто виникають через комплектуючі технічні частини незадовільної якості, стан яких неможливо перевірити під час купівлі, автобуси з’їжджають з маршруту. У випадку самовільних з’їздів до водіїв застосовують заходи дисциплінарного впливу. Масові недотримання затверджених розкладів усіх міських маршрутів виникають через брак водіїв”.

Почастішали скарги і на роботу електротранспорту. Зокрема, зривають графік руху тролейбуси №№2, 20, 10 та 9. Директор “Львівелектротрансу” Михайло Сидорович пояснив причину: “Період експлуатації більшості транспортних засобів (тролейбусів) — 25 років. Це призводить до періодичних технічних несправностей і вимагає з’їзду з маршруту для ремонту. До кінця цього року заплановано купівлю п’яти тролейбусів, які планують додати на маршрути №№2, 20, 10 та 9. Сьогодні на тролейбусному маршруті №2 — сім одиниць техніки, №9 — шість, №10 — шість, №20 — два”.

Схожі новини