Контролер бере за квиток половину суми. Куди йдуть ці кошти?

Про реформи на залізниці її керівництво – ні пари з вуст.

Протягом кількох днів на Львівському вокзалі звучало грізне повідомлення про те, що залізничникам доведеться скасувати рейси деяких приміських поїздів, мовляв, держава не компенсує перевезення пільговиків. Проте отримати офіційні коментарі у в.о. начальника регіональної філії “Львівська залізниця” Івана Груника журналісту “ВЗ” так і не вдалося. Посадовець проігнорував запит редакції. І цим самим підтвердив відомий вислів про те, що залізниця — це держава в державі...

Я спробувала отримати коментарі і у начальника Львівського вокзалу Романа Сенишина (працює на цій посаді два місяці), але і цей посадовець мене “відфутболив”, мовляв, такі повноваження у вищого керівництва залізниці. А вокзал — маленька структура, яка мало що вирішує.

То що ж приховують залізничники? Громадський активіст Сергій Круглов на своїй сторінці у “Фейсбуці” написав: “Дубневич закликав до боротьби з корупцією на Укрзалізниці. Людина, яка має пряме відношення до залізничної мафії, яка через корупційні схеми в цій структурі “заробила” мільярди гривень — буде боротися проти корупції?

Якщо НАБУ реально візьметься за корупцію на Укрзалізниці, там почнуться нещасні випадки, замовні вбивства та самогубства. На жаль, але такі реалії. Обсяги розкрадання коштів на Укрзалізниці сьогодні просто вражають. Там ще і досі страху ні в кого немає...”.

Та повернімося до електричок. Поїздів приміського сполучення справді таки поменшало. Аня, яка добирається до Львова на роботу з Добросина (Жовківський район), каже, раніше на маршруті було декілька електричок, а зараз одна їде до Львова зранку і одна ввечері, якою можна повернутися додому. “Я на поїзд не встигаю, тож змушена йти на маршрутку, — каже Аня. — Залізниця залишила поїзди, які курсують у п’ятницю, суботу, неділю. Ними їздять студенти. Бо у будні більшість пасажирів — пільговики. Таке скорочення приміських поїздів на залізниці пояснюють тим, що через пільговиків вони банкрутують”.

Якщо раніше жінка платила за проїзд у поїзді 12 грн., то за маршрутку треба викласти 23 грн. Часу на добирання до міста йде значно більше. З автостанції треба пересісти на міський автобус. Людей у нього набивається “під зав’язку”... Очевидно, у “схемі” і маршрутчики, у яких з’явилися додаткові заробітки.

“Залізниця скорочує поїзди, — розмірковує Аня. — А чому вони не звертають уваги на те, що контролер йде по вагону і бере не повну суму за квиток, а половину (квитка не видає). До чиєї кишені йдуть ці кошти? А у касу за квитками йдуть одиниці, бо хто хоче платити повну суму за проїзд. А потім залізниця каже, що вона збиткова. Якби ввели електронний квиток — такого б не було”.

Схожі новини