«Якщо водія не вдається навчити – доводиться звільняти...»

На автотранспортних підприємствах Львова — позапланові перевірки

Нарешті у Львові почали ревізію автотранспортних підприємств.

Управління транспорту і зв’язку Львівської міської ради перевіряє ПАТ «Львівське АТП-14630»: чи зривають водії графік руху, в якому технічному стані випускають на лінію машини. Найголовніша складова ревізії — робота водіїв. До цього пункту в управління транспорту є чимало питань.

Водію, який отримав найбільше скарг від пасажирів, загрожує звільнення. Як розповів “ВЗ” начальник управління транспорту і зв’язку Львівської міської ради Віктор Щир, позапланові перевірки власників маршрутів тривають понад тиждень.

Нагадаємо, з 1 травня вартість проїзду в маршрутках збільшили з 2-х до 3-х гривень. На громадських слуханнях львів’яни вимагали навести лад у роботі маршруток. Тоді керівництво управління транспорту пообіцяло “шмонати” перевізників, мовляв, щоб сервіс відповідав ціні у три гривні. Громадські активісти не повірили на слово чиновникам...

Після підвищення тарифу маршрутки надалі брудні, водії не стали ввічливішими. Минулого тижня журналіст “ВЗ” стала свідком раптової зміни руху маршрутки №15, яка їхала з кінцевої зупинки з вул. Медової Печери. Біля Винниківського ринку на вул. Личаківській водій вийшов з машини, кілька хвилин оглядав колеса. На площі Митній повідомив, що не доїде до кінцевої (Приміський вокзал), з центру поїде на АТП. Повернув пасажирам гроші, запропонував поїхати трамваєм №6. Дехто обурювався, мовляв, чому водій не повідомив про поломку на кінцевій зупинці.

Незначний поступ є лише на окремих маршрутах. У маршрутці №23 журналіст “ВЗ” побачила рулон з квитками, де є нова вартість проїзду — три гривні. Водій не видавав квитків, пасажири не просили. «Наші працівники перевіряли випуск на маршрути автобусів, які обслуговує «Львівське АТП-14630»: чи присутні лікарі, чи проводиться техогляд, санітарний стан автобусів, наявність касової книги, квитків. Два автобуси перед випуском на маршрути довелось ще додатково мити. Також буде звільнено водія цього підприємства, на нього є багато скарг від пасажирів. Підприємство готує подання на його звільнення, документи подано на погодження на засідання проф­кому», — розповів Віктор Щир.

Як розповів “ВЗ” голова правління ПАТ «Львівське АТП-14630» Степан Кузбит, проблемний водій працює на маршруті №23. Чоловік працює на автотранспортному підприємстві п’ять років. “Скарги не стосуються його поведінки, а того, що не видає квитків, не виконує всі рейси, зриває графік, — пояснює Степан Кузбит.

— Є також нарікання на роботу деяких водіїв маршруту №28. Але це теж не стосується хамства. Перевірка міської ради не має багато зауважень до АТП- 14630. У нас — прозора виручка. Щодня водії здають прибуток через касові апарати. Коли тариф за проїзд підняли до трьох гривень, виручка збільшилася. У робочі дні виручка з одного автобуса — 1700-1800 гривень, у вихідні — 900-1000 гривень”.

За словами Віктора Щира, комунальне підприємство АТП-1 розірвало угоду оренди з водієм-власником автобуса, який працював на міському маршруті №29. До цього вдалися через постійні скарги пасажирів на неадекватну поведінку водія та незадовільний стан транспортного засобу. Кадрові звільнення є і в ЛКП “АТП №1”.

Як розповів “ВЗ” директор АТП №1 Михайло Сидорович, через скарги пасажирів та за результатами внутрішніх перевірок звільнено двох водіїв. Один з них працював на автобусному маршруті №3-а, інший — на маршруті №2-а.

“Водії позбулися роботи за неналежну поведінку, порушення вимог щодо культури спілкування з пасажирами, — зазначив пан Сидорович.

— Перш ніж звільняти керманичів маршрутів проводимо навчання щодо дотримання правил дорожнього руху, безпеки руху, культури спілкування. Якщо водія не вдається навчити, тоді доводиться звільняти”.

Тариф за проїзд новий, а сервіс — старий. Кому потрібні квитки за проїзд? Невже нікому?

Схожі новини