Від пінопласту і дротів – до високої моди


У Львові презентували фотовиставку вітчизняного дизайну

Вперше у Львові за підтримки креативної команди «ГОНЧАРЕНКО.com» стартувала фотовиставка, що наочно засвідчує стрімкий розвиток українського дизайну. Проект отримав назву «Без дроту і пінопласту». Тепер у розпорядженні львів’ян півтора місяця, аби відчути та критично осмислити кращі роботи Оксани Караванської, Роксолани Богуцької, Наталії Глазкової, Лілії Пустовіт та інших митців.

Сучасна вітчизняна мода відкривається для широкого загалу. Більше того, fashion-фахівці впевнені: купувати одяг з етикеткою made in Ukraine не лише патріотично, а й стильно. Проте шлях до становлення української fashion-індустрії був тернистим. Андрій Гончаренко, один із кураторів проекту, вважає, що без пінопласту та дротів 90-х не було б сьогоднішньої високої моди. “Пригадую, як у 95-му завітав до Оперного театру на модний показ, — каже fashion-фотограф. — Коли по подіумі проходили моделі, від сцени відлітали шматочки скла. Цей етап необхідно було подолати, адже він дуже повчальний — своєрідне випробування на міцність. Завдяки цьому у 2013-му маємо українські представництва таких журналів, як Vogue, ELLE або Harper’s Bazaar, а це вже, на мою думку, суттєво”.

На відкритті виставки панувала невимушена атмосфера — живий джаз, вільне спілкування. Саме такий формат, за словами гостей, допомагає найглибше осягнути мистецтво. Фотороботи можна переглянути у «Грушевський cinema jazz».