Передплатити Підтримати

На 55-річчя ЛОДТРК презентувала нове обличчя та концепцію мовлення


З нового 2013 року Львівська обласна державна телерадіокомпанія планує змінити власне обличчя і частину телепрограм. Глядачі отримають нові проекти та поліпшення технічної якості зображення.

Нове обличчя ЛОДТРК передбачає зміну назви та логотипу. Замість звичного «12 каналу» з’явиться назва «ТРК Львів». Логотип виконаний на тлі кольору індиго сріблястими літерами зі стилізованим зображенням Львівської телевізійної вежі. Право на використання нової назви було надане ЛОДТРК виконавчим комітетом Львівської міської ради.

Сімнадцять годин ефіру поступово наповнюватимуть якісними програмами та новинами. Нова концепція мовлення опиратиметься на інформаційну й соціальну складову. Для цього в телекомпанії відкрито нове приміщення для служби новин — news room.

Враховуючи те, що частина глядачів звикла черпати інформацію з Інтернету, є намір переходити до конвергентного телебачення. ЛОДТРК створила власний інформаційний портал www.lviv.tv. Облаштовано новий конференц-зал Прес-центру, що дозволяє проводити відео- та аудіотрансляції прес-конференцій у прямому ефірі в режимі online.

Не менш важливою для «ТРК Львів» стане й соціальна складова ефірного мовлення. Цього року завдяки зусиллям Львівської ОДА та команди ЛОДТРК був організований благодійний телемарафон «Подаруй дитині родину». На спорудження будинку сімейного типу вдалось зібрати понад 800 тисяч гривень. Тепер Львівське телебачення планує висвітлювати реалізацію цього проекту. Глядачі зможуть дізнатися про використання цих коштів, побачити, як закладатимуть фундамент будинку, простежити, хто в ньому оселиться.

Ще одним пріоритетом роботи у 2013 році буде вдосконалення ранкової програми “Вже ранок”, яка не лише знайшла свою нішу на телеринку регіону, але й постійного телеглядача.