Тижні моди: з реальних – у віртуальні


За дефіле на подіумі спостерігають тисячі глядачів, а в Інтернеті — мільйони.

Digital Fashion Week (Цифровий, або Віртуальний Тиждень моди) — це спеціалізована онлайн-платформа, яка використовує сучасні цифрові технології та спеціальні маркетингові ходи, аби розширити можливості та піднести на новий, доступний дуже широкому загалу рівень звичайних тижнів моди.

Ідею втілили у 2012 році, застосувавши такі технології, як LIVE streaming, 360 virtual reality, LIVE interaction. Кілька камер живого каналу, які транслюють події з різних місць одночасно, дозволяють любителям моди отримати повний доступ до різних граней дійства — зазирнути, що робиться за сценою і лаштунками (так званий бекстейдж), переглянути репетиції і, звісно, посмакувати усіма моментами дефіле. Результат вражає — за п’ять років існування Цифровий Тиждень моди через інтернет-трансляції на онлайн-каналах подивилися понад мільярд глядачів!

«Віртуальний подіум» підтримують понад 200 незалежних дизайнерів із Сінгапуру, Індонезії, Таїланду, Малайзії, Кореї, Китаю, Великої Британії, Італії, США та інших країн. Завдяки трансляціям вони «набирають бали» у своїх регіонах, зміцнюють позиції в Європі і одночасно пропонують нові моделі виробникам одягу. Зараз DFW транслює дизайнерські новинки трьох країн: з Сінгапуру, Індонезії (Джакарта) та Таїланду (Бангкок).

Сінгапурський інститут Raffles Design прийняв перших студентів у 1990 році і став першим у країні приватним закладом, де почали навчати фаху модного дизайнера. Свої роботи до сезону «весна-літо- 2018» (на фото) студенти закладу привезли до Джакарти і потрапили у трансляції Цифрового Тижня моди.