Відчуй себе жінкою — одягни сукню!


Diane von Furstenberg, або DVF — американський бренд, який заснувала у далеких 70-х роках минулого століття дизайнер Діана фон Фюрстенберг. У наш час DVF знають завдяки жіночому одягу, взуттю, парфумам, аксесуарам, ювелірним прикрасам, а також алкогольним напоям, предметам інтер’єру. Бренд дотримується курсу на речі, які в тренді завжди, — універсальність, практичність, зручність і сексуальність.

Одяг, завдяки якому Діана увійшла до історії моди — легендарне жіночне плаття-халат із джерсі з кольоровими геометричними малюнками. На кожну річ вона прикріпляла ярлик зі слоганом «Відчуй себе жінкою — одягни сукню». Ідея була хоч і простою, проте геніальною. Принцип «легко надіти — легко зняти» спричинив фурор: плаття-халати розходились мільйонами копій серед жінок, які хотіли відмовитися від незручних довгих тунік у стилі хіпі. Новинка стала типовим нарядом жінок середини 70-х. Як правило, її носили у поєднанні з замшевими чоботами.

Такий крій сукні вигадали ще до Діани, але Фон Фюрстенберг зробила конструкцію пояса і «запахування» ще простішою, а декольте — глибшим. За рахунок конструкції така сукня знімається за півсекунди, тому шлях від роботи до сексу став значно коротшим. Сукня з «запахуванням» стає символом ідей фемінізму, який стрімко розвивався у ті роки, а також символом цілого покоління жінок. Цей одяг, що уособлював сексуальну свободу і жіночу силу, став історичним надбанням Смітсонівського музею у Вашингтоні.

Днями бренд DVF представив проміжну колекцію 2018 року. Провідний дизайнер Diane von Furstenberg Джонатан Сондерс взяв на озброєння «технічний нейлон». 40-річний шотландець після приходу на пост, окрім інших речей, зосередився на поліпшенні якості та вишуканості матеріалів, з яких виготовляють речі бренду. Технічний нейлон — практично невагома тканина, яку на дотик можна порівняти з папером. Моделі бренду жодного разу ще не виходили на подіум у такому вбранні. Дизайнер вважає, що речі з такого матеріалу дозволять почуватися в них ефемерно.