Вишукано-манірна весна від Тома Форда


Американський дизайнер та режисер Том Форд свого часу завоював широку популярність завдяки роботі для модного Дому Gucci.

У 1990 році він розпочинав у відомому італійському бренді дизайнером жіночого одягу і за чотири роки “доріс” до посади креативного директора. І буквально наступного року прибутки компанії зросли на 87 відсотків.

Визнання його креативного підходу до створення одягу, завдяки чому зросли продажі, теж не забарилося - Рада модних дизайнерів Америки у 1996-му визнала Тома Форда дизайнером року. Пропрацювавши 14 років на “Гуччі”, Томас Форд пішов на власний “хліб” і створив бренд Tom Ford International. У 2008 р. кутюр’є дебютував як режисер і зняв свою першу стрічку “Самотній чоловік”.

Зараз у великих містах різних країн світу працюють близько п’яти десятків бутиків   Tom Ford, які вирізняються неповторною атмосферою. Ось як її змалювало популярне міжнародне видання The International Herald Tribune: усе, що належить до марки Tom Ford International, - від костюмів на замовлення до шовкових суконь - позиціонують у старому світі гламуру як неодмінну атрибутику олігархів, у яких у ванній обов’язково стоять золоті унітази. У магазині дизайнера на Madison Avenue швейцар і адміністратор вітають кожного гостя, а потім супроводжують в індивідуальні салони з мармуровими камінами і бобровими килимами.

До нинішнього сезону «весна-літо» кутюр’є підготував вишукану, навіть можна сказати, манірну колекцію жіночого одягу, в якій навіть натяків немає на зайві “засвіти”. Том Форд пропонує красуням звернути увагу на чорно-білі кольори, які час від часу доповнюють вкраплення червоного чи золотого.

Фото tomford.com.