Передплатити Підтримати

«Гладіаторські» нотки для довгоногих красунь


Balmain — відомий французький бренд, що входить до складу паризького Синдикату високої моди і спеціалізується на виробництві одягу та аксесуарів, які продають у 75-ти країнах світу. До 2001 року марка мала назву Pierre Balmain.

Свій перший бутик “Красуня” П’єр Бальмен відкрив у Парижі 70 років тому — у 1945-му. Успіху передувала робота у майстерні Люсьєна Лелонга, де майбутній кутюр’є навчався мистецтва ручної вишивки бісером і стеклярусом, опановував методику роботи зі скляними стразами. І коли Бальмен став засновником власного модного бренду, саме іскристо-блискучі сукні принесли йому популярність. У Лелонга П’єр працював разом з Крістіаном Діором. Вони навіть обговорювали можливість відкриття спільного бренду. У 1947 році у Бальмена з’явився асистент Карл Лагерфельд, який пропрацював у модельєра 9 років.

Бальмен створював вбрання у екзотичному стилі і часто використовував великі малюнки різних рослин і квітів. Упізнаваною “фішкою” стилю дизайнера стали арабески - складні орнаменти з химерних рослинних і геометричних переплетень, які обов’язково з’являлися у кожній новій колекції. Фірмовим почерком Бальмена вважалася вишивка золотом, бронзою, перлами, а також використання хутра, атласу пастельних тонів, шовку і тафти. Усе це доповнювалося неперевершеною ручною роботою. Зараз біля дизайнерського “керма” Balmain стоїть Олів’є Рустен, який на Тиждень моди у Парижі привіз шикарну резортну колекцію. Особливу увагу приділили взуттю: високі шпильки-стилето з переплетеними ремінцями у “гладіаторському” стилі підкреслюють образ довгоногої красуні.

У 1987 році найбільший у світі виробник годинників, швейцарська компанія Swatch Group, придбала ексклюзивні права на виробництво і дистрибуцію годинників під маркою Pierre Balmain. Ця подія стала днем народження марки годинників, головна особливість яких — оригінальність і елегантність.