Передплата 2024 «Добре здоров’я»

Конкурс від маркетплейсу Kasta.ua як виконання оригінальних ідей

  • 22.11.2021, 19:37
  • 507

Соціальна робота – один із напрямів діяльності бренду Kasta.ua. Час від часу в розділі новин сайту є актуальна інформація щодо нових конкурсів. Черговою подією є конкурс під назвою – «Мій ВНЗ та моє місто на мій погляд». Докладніше про подію можна прочитати тут: Videomakers.com.ua, де опубліковано актуальні правила та умови участі.

У рамках конкурсу студенти повинні підготувати відеоролик до 4-х хвилин, де вони розкажуть про своє місто та навчальний заклад. Обов'язково потрібно інтегрувати бренд Kasta.ua, але не у вигляді прямої реклами, а у форматі непрямої згадки. Це може бути як серйозне наукове відео, так і гумористичний відеоролик із певною сюжетною лінією.

Чесність та прозорість конкурсу

Учасниками можуть бути лише ті студенти та їхні куратори, які підтримали подію. Підтримка полягає у публікації на сайті ВНЗ новини у вигляді прес-релізу про те, що стартує відповідний конкурс із конкретними умовами. Також усередині новини має бути інформація про учасників від цього навчального закладу. Їх може бути кілька, тому що обмежень із одного міста, університету чи інституту немає.

Призовий фонд становить 100 тисяч гривень. Додаткові обмеження, умови та правила є тут: Videomakers.com.ua, де за необхідності можна звернутися до служби підтримки для уточнення даних. Роботи надсилаються на пошту [email protected], де необхідно вказати:

• посилання на відеоролик, розміщений попередньо на платформі Youtube;

• короткий опис ідеї та суті відеоролика;

• посилання на сторінку сайту ВНЗ, де розміщено прес-реліз;

• детальну інформацію про учасників.

Ті, хто знає, що таке відеомейкінг, можуть розраховувати на високі позиції. Елементарне розуміння правил з'єднання відео, музики та звуку, можливо, стане секретом успіху.

Обмеження на конкурсну роботу

Заборонено використовувати негативну інформацію щодо бренду Kasta, а також рекламувати інші торгові марки. Не можна використовувати персональну інформацію без згоди конкретної людини. Матеріали, що порушують законодавство України, також заборонені для використання.

За наявності музики чи фрагментів відео у конкурсній роботі будь-які порушення авторських прав лягають на творців відеоролика. Вони зобов'язані самі врегулювати всі суперечки або оплатити використання авторських прав.

Переможці будуть відомі 10 січня 2022 року. Конкурсні роботи приймаються до 20 грудня 2020 року.