Передплатити

YouTube видалив канали російських пропагандистів

Відеохостинг видалив два німецькі канали російського пропагандистського телеканалу RussiaToday без можливості подальшого відновлення


Про це повідомляє «Радіо Свобода».

Головний редактор RT Маргарита Сімоньян назвала дії відеохостингу «медійною війною»: «Дуже чекаю, що рідна держава, не відкладаючи, заборонить у Росії Deutsche Welle та інші німецькі ЗМІ, а також закриє корпункти ARD і ZDF. Я вже мовчу про санкції щодо самого YouTube. Хоча б з самоповаги ми повинні це зробити», — заявила вона.

Керівниця RT DE Дінара Токтосунова стверджує, що канал посідав четверте місце у YouТube серед німецькомовних ЗМІ в категорії «Новини та політика». У червні канал, як стверджується, зібрав 21,3 мільйона переглядів.

Компанія Google, яка володіє YouTube, пояснила, що канали публікували неправдиві відомості про COVID-19.

«У YouTube є чіткі правила спільноти, в яких викладається, що дозволено на платформі. RT DE було оголошено попередження за завантаження контенту, який порушує наші правила щодо неправдивої медичної інформації про коронавірусну інфекції COVID-19. Це призвело до припинення їхніх прав на публікацію відео. Під час призупинення прав власники каналу намагалися обійти обмеження, використовуючи інший канал; у результаті обидва канали були закриті за порушення умов використання YouTube», — пояснили в компанії.

Читайте також: Необхідна повна нейтралізація пропагандивних рупорів Кремля