Передплатити Підтримати

Поняття маркетплейс і переваги нових технологій

Технології швидко змінюють світ, і відповідно до цього змінюються звичні інструменти отримання прибутку. Доводиться постійно міняти правила, щоб відповідати тенденціям часу. Необхідно перебудовувати принципи ведення бізнесу, просування товарів і освоювати нові принципи в логістиці.

На сьогоднішній день тенденція така, що, збираючись щось придбати, покупці все частіше йдуть в онлайн магазини. Принцип Філіпа Котлера, що було актуальним багато років, поступово покривається товстим шаром пилу, і через вельми короткий час, про нього зовсім перестануть згадувати. Більш того, в корзину покупцям заглядають не тільки інтернет-магазини і сайти e-commerce, але і профільовані майданчики і прайс-агрегатори.

Незвичний термін — маркетплейс

Поняття була запозичена у англомовних країн і, по суті, означає електронну площадку, призначену для проведення торгів. Досить відомими маркетплейсом можна вважати Play Store компанії Google, Бітрікс від 1С, а також сайт Автопро. За функціональністю маркетплейси істотно відрізняються від прайс-агрегаторів, але в принципі мають схожу модель бізнесу. А саме: є компанія постачальник, що володіє певним товаром і є багатофункціональна платформа, що дозволяє донести цей товар до покупця.

Величезна гідність маркетплейсов полягає в тому, що що вони можуть надавати допомогу різним аудиторіями. Основними клієнтами є маленькі компанії виробники, імпортери, постачальники середнього опту, а також продавці неспеціалізованої продукції. Всі вони орієнтовані на кінцевого споживача. Таким компаніям електронний майданчик дає максимальний трафік, що в кінцевому рахунку конвертується в досить великий обсяг реалізації, що перевищує обсяги інтернет-магазину одинаки.

Продавці неспеціалізованої продукції орієнтовані переважно на бізнес-сегмент. Для них завжди можна закрити операцію в режимі онлайн, а проведення традиційних зустрічей, конференцій і виставок є важливим моментом.

Автопро як приклад успішного маркетплейса

Вітчизняний торговий майданчик Автопро можна вважати прикладом успішної реалізації інформаційної онлайн системи. У сфері автомобільного ремонту закупівля деталей передбачає об'ємну роботу з каталогами, фаховими виданнями, прайс-листами та іншою інформацією. При цьому доводиться проводити аналіз пропозицій всіх учасників ринку.

Сильною стороною даної платформи є наявність професійного каталогу, що полегшує пошук потрібних деталей. При цьому, каталог створений таким чином, що не потрібно професійних навичок і знань, щоб придбати потрібний товар. Разом з тим, Автопро дозволяє торгівцям і споживачам зустрічатися в одному місці, говорити на одній мові, створювати умови для проведення успішної і взаємовигідної угоди.