Ніде припаркувати авто? У мерії обіцяють дві тисячі паркомісць!
Депутати Львівської міської ради ухвалили на сесії рішення про створення у різних районах міста платних паркінгів на понад дві тисячі місць
Найбільше паркомісць має бути у центрі Львова. Зокрема, серед переліку є вулиці у центральній частині — Крушельницької, Дорошенка, Коперника, Під Дубом, Колесси, Газовій, Академіка Кучера, Листопадового Чину та Гнатюка.
У Залізничному районі найбільше паркомісць облаштують на вул. Братів Міхновських — 55, у Личаківському — на вул. Пекарській — 56, у Франківському — на вул. Степана Бандери — 66, у Шевченківському — на вул. Богдана Хмельницького — 108.
У Ратуші кажуть, завдяки новим паркінгам міський бюджет додатково отримає 25 млн грн у рік. Згідно із законодавством, 215 паркувальних місць (10% від загальної кількості) передбачать для автомобілів людей з особливими потребами.
Депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич сказав для «ВЗ», що ідея про дві тисячі паркомісць — занадто голосно звучить з уст чиновників, адже насамперед йдеться про узаконення тих паркомісць у центрі, які працювали з порушеннями (про нові паркомісця теж йдеться). «Це парковки, на які поліція не давала дозволів, і вони працювали неофіційно, — каже депутат. — У місті є чимало паркомісць, які не мають навіть відповідних знаків. Вимагаю ухвалення концепції розвитку паркінгу у Львові. Та спершу треба навести лад з нашими паркувальними майданчиками. Через це навіть маємо спірні ситуації під час оформлення ДТП».
За його словами, наразі про обіцяні підземні і наземні паркінги варто забути. «Щоб обіцянки стали реальністю, треба змоделювати правильну систему бізнесу і прибутків, — відповів пан Ігор. — Питанням займається ЛКП „Львівавтодор“, але там лише пожирають зарплату… Цим має займатися відокремлене комунальне підприємство, яке чітко покаже прибутковість сучасних паркінгів (цей бізнес не є збитковим). Наприклад, паркінг можна звести і за бюджетні кошти. І нехай мені хтось скаже, що це не вигідно для міста».