Передплатити Підтримати

Канал «Наш» популяризує бойовиків і очорнює Україну

Проросійськи налаштований телеканал “Наш” (який чомусь не потрапив під санкцїі РНБОУ разом із “112” , NewsOne, ZIK) таки поплатився за свою антиукраїнську редакційну політику

Фінансові санкції на телепродукт ексрегіонала Мураєва наклала Національна рада з питань телебачення і радіомовлення. Канал оштрафували на 228 тис. грн. А ще йому винесли чергове попередження.

В одному з ефірів «Наш» тран­слював інтерв’ю із колишнім «ре­гіоналом» Родіоном Мірошником, який живе у Донецьку і підтри­мує російських окупантів. На всю країну цей «ватник», якого веду­чий назвав «представителем той стороны», лив бруд на нашу дер­жаву, провокував ворожнечу. За такі дії канал оштрафовано на 114 тис. грн.

Таке ж покарання проросійський рупор заслужив за телеманіпуля­ції із Державним прапором Укра­їни. В одному із сюжетів «Нашо­го» про соціальну нестабільність його, застосовуючи провокативну телетехнологію, менш ніж за хви­лину показали 13 (!) разів. Зробле­но це було для того, щоб у глядача утвердилася думка, що показаний хаос чинили під українським стя­гом. За цю маніпуляцію проросій­ський канал повинен внести до держбюджету круглу суму.

А попередили «Наш» через те, що він організував цинічне за сво­єю суттю опитування телеауди­торії. Запитання звучало так: «Чи заслуговує Володимир Путін на Нобелівську премію миру?».