Передплатити Підтримати

Оригінальна реклама: шанхайці зробили у небі гігантський QR-код

17 квітня ввечері у Шанхаї з'явився гігантський QR-код. Його склали із 1500 дронів

Про це розповідає SupChina.

Код з'явився в небі над шанхайським узбережжям Вайтань (кит. 外滩 Wàitān, англ. The Bund).

Це була 2-хвилинна рекламна акція від ТБ Bilibili, яка відзначає рік з моменту виходу в Китаї японської гри 2018 року Princess Connect! Re: Dive. Спочатку дрони показали смартфон із грою, зобразили її героїв і привітали цей квест із днем ​​народження.

Наприкінці дрони утворили QR-код, який містить посилання на завантажування гри.

QR-коди в Китаї використовуються всюди: для оплати покупок у крамницях, отримання знижок, під час знайомства з новими людьми (щоб додати їх контакти в месенджерах).

Читайте також: 67-річний вуличний музикант приймає гроші через QR-код: фото та відео

Інтернет-користувачі по-різному поставилися до такої реклами. Хтось назвав дрони світловим забрудненням, хтось захопився фантазією рекламників. Bilibili створювала гігантські QR-коди для просування гри з моменту запуску в Китаї.

Так, торік на будівлі свого офісу в Шанхаї вони повісили звичайний, але дуже великий QR-код.

Фото: SupChina

Нещодавно в Шанхаї провели іншу рекламну кампанію з використанням дронів. Корейський бренд Genesis заявив про свою появу на китайському ринку, збудувавши з яскравих дронів свій логотип. В інсталяції задіяли 3281 дрон, встановивши таким чином рекорд Гіннесса.