Передплата 2024 ВЗ

До Землі мчить черговий астероїд: чи є небезпека?

• 14.03.2021, 15:55

NASA повідомило, що найбільший астероїд пронесеться біля Землі 21 березня

Про це повідомляє Naked Science.

У найближчій точці 2001 FO32 перебуватиме на відстані двох мільйонів кілометрів від нашої планети.

За прогнозами, астероїд матиме діаметр близько 914 метрів, а завширшки — від 440 до 680 метрів. Його назва — 2001 FO32 — данина поваги дослідницькій програмі Lincoln Near-Earth Asteroid Research (LINEAR), під час якої астрономи і відкрили астероїд.

Небесне тіло буде проходити повз Землю наприкінці березня. Його швидкість становитиме майже 124 тисячі кілометрів на годину. Це вище, ніж швидкість, з якою пролітає більшість астероїдів.

Причина такого швидкого зближення — незвичайна орбіта цього астрономічного об'єкта. Вона нахилена на 39 градусів до площини орбіти Землі. 2001 FO32 наблизиться до планети на відстань близько двох мільйонів кілометрів. Це в п'ять разів більше, ніж відстань до Місяця. В астрономічних масштабах це небагато, тому 2001 FO32 класифікували як «потенційно небезпечний астероїд». Однак загрози його зіткнення із Землею немає.