Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

У Словаччині після COVID-щеплення померла молода жінка

  • 14.03.2021, 12:55
  • 935

У Словаччині після вакцинації проти COVID-19 препаратом британсько-шведської компанії AstraZeneca померла вчителька середньої школи

Про це повідомляє словацький телеканал RTVS.

За інформацією видання, менше, ніж через два тижні після вакцинації у 38-річної жінки з’явилися побічні ефекти: різко підскочила температура, сильно боліла голова і суглоби. Її ушпиталили, у лікарні вона померла.

Повідомляється, що причиною смерті стали набряк мозку, тромбофілія і легенева емболія. Проте зв’язок між смертю і препаратом AstraZeneca поки не встановлений.

Всього у Словаччину було імпортовано 21,6 тис. доз.

Нагадаємо, останнім часом низка країн заявили про призупинення використання оксфордської вакцини AstraZeneca через надходження інформації щодо можливого утворення тромбів у вакцинованих людей. Це, зокрема, Данія, Норвегія, Естонія, Литва, Люксембург, Латвія, Румунія.

Читайте також: Чому у світі припиняють вакцинацію препаратом AstraZeneca?

Європейське агентство лікарських засобів (EMA) рекомендує країнам Європейського союзу продовжити використання вакцини AstraZeneca, попри заяви деяких країн щодо утворення тромбів у пацієнтів.

Компанія AstraZeneca скоротила прогноз поставок вакцини проти коронавірусу COVID-19 до Євросоюзу в першому кварталі приблизно до 30 млн. доз.

Схожі новини