Передплатити Підтримати

Локдаун зменшив заробітки таксистів

Зате замовити машину тепер можна без проблем


Коронавірусний локдаун, який триватиме в Україні до 24 січня, вдарив і по роботі служб таксі. «Роботи поменшало, замовлень мало, хоча тарифи на таксі не зросли, — розповів „ВЗ“ таксист Тарас, який працює у службі Bolt. — Серед клієнтів — переважно місцеві. Іноземців тепер возимо обмаль. На новорічні свята їх було трохи більше».

Запитала у водія, хто під час локда­уну їздить на таксі. «Переважно молоді люди, які мають якісь термінові справи, або люди поважного віку, які їдуть у медзаклад на обстеження, — відповів чоло­вік. — Є і такі клієнти, що бояться їхати у громадському транспорті, аби не під­чепити коронавірус. Такі дуже прискі­пливі, вимагають чистого авто».

Мінімальна сума замовлення у Bolt та Uber — 35−45 гривень. Зокрема, у Льво­ві подача машини зі служби онлайн-так­сі обійдеться у 25 гривень. А кілометр поїздки на таксі, яке викликають теле­фоном (через оператора), — 6,5 грн по місту, за містом — 8,5 грн. Журналістка «ВЗ» викликала таксі на вул. Героїв УПА з поїздкою на проспект Свободи. Ма­шина класу «Стандарт» мені обійшла­ся у 52 грн, комфортне авто коштує 62 грн. У час пік та вночі ціни на таксі на 10−15% вищі. Для прикладу, якщо опівночі їхати з вулиці Любінської до центру, це коштуватиме 86 грн (удень дешевше).

До карантину найдешевший чек на проїзд по Львову коштував 90−100 гривень, і то часто-густо клієнт отри­мував відмову. Мовляв, у вашому ра­йоні немає вільних машин… Тепер SMS із інформацією про подачу замовленого таксі приходить за лічені секунди після дзвінка до оператора. А водій мені зате­лефонував на п’ять хвилин раніше, ніж це було передбачено у SMS.

Журналістка «ВЗ», яка останнім ча­сом часто користується таксі, заува­жила, що у машинах є дезінфектори, а водії переважно працюють у масках. На­віть просять пасажирів одягнути маски й продезінфікувати руки. Чимало водіїв таксі мені скаржилися, що вже перехво­ріли на коронавірус… У машинах служби Bolt ще суворіші заходи безпеки — вста­новлено прозорі перегородки між воді­єм і пасажиром, аби мінімізувати кон­такт.