Няням і не снилося: Верещук витратила на агітацію захмарну суму грошей
- 20.10.2020, 08:55
- 1 049
Нардеп від "Слуги народу" і кандидатка у мери Києва від цієї політсили Ірина Верещук витратила на агітацію 22 млн гривень. Це втричі більше, ніж витратила її партія
Про це йдеться в матеріалі громадського руху «ЧЕСНО».
Київська територіальна виборча комісія опублікувала частину проміжних фінансових звітів кандидатів. Згідно з ними, виборчий фонд Ірини Верещук на 100% оплатила Київська міська партійна організація «Слуги народу» зі свого поточного рахунку. Станом на 19 жовтня відомо про витрати у розмірі 25 млн гривень.
Витрати партійного осередку — 6,7 млн гривень. На агітацію Верещук витрачено втричі більше — понад 22 млн гривень.
Із цих 22 млн більша частка (14,7 млн) — оплата ефірного часу на телебаченні. На зовнішню рекламу витратили понад 5,6 млн гривень, на рекламу в Мережі — 1,3 млн.
Крім цього, було надруковано агітаційні листівки, брендовані захисні маски та силіконові браслети. Однак на роздачу друкованої продукції не було витрачено грошей із виборчого фонду Верещук. Так само не зазначені витрати на виготовлення рекламних відео.
Читайте також: Мері Поппінс, до побачення: Верещук літала з парасолькою над Києвом (відео)
Із 6,7 млн гривень партосередку 5,3 млн витратили на зовнішню рекламу і рекламу у ліфтах, 0,54 млн пішли на друк агітаційних матеріалів, телеефіри тощо.
Фінансові звіти відображають лише офіційні витрати від моменту реєстрації кандидатів і до 14 жовтня. Перші борди Ірини Верещук з’явилися ще в серпні. Тоді кандидатка не могла пояснити, хто розміщував рекламу, а лідер партії «Слуга народу» Олександр Корнієнко пояснив, що це — «підготовка до кампанії».