Передплата 2024 «Добре здоров’я»

Лише 62% підприємців користуються електронним цифровим підписом

  • 09.09.2020, 15:07
  • 627

Про це заявив начальник головного управління ДПС у Львівській області  Ігор Комендат

За словами очільника обласної податкової, застосування ЄЦП дає можливість суб'єктам господарювання сповна скористатись ектронними сервісами податкової служби, а відтак суттєво спростити собі життя.

Подання податкової звітності, перегляд раніше поданої звітності, інформація з інтеграційних карток платника по податках та зборах, отримання довідки про відсутність заборгованості, інформація з загальнодоступних реєстрів та повна інформація про платника податку, що розміщена в приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету, можливість електронного листування — це все і дуже багато іншого платник податку зможе отримати онлайн за допомогою електронного цифрового підпису.

З допомогою електронних сервісів можна отримати і адміністративні послуги. Це набрало особливого значення для платників податків в умовах карантину, і не лише для суб’єктів господарювання, але й для громадян.

Робота з сервісом у приватній частині (особистий кабінет) здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, який безкоштовно можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема АЦСК ІДД ДФС України.

Звичайний цифровий підпис можна оформити і через банк. На сьогодні такі послуги надають державні Ощадбанк і ПриватБанк.

Детальніше про доступні сервіси Електронного кабінету https://cabinet.tax.gov.ua/.

Довідково:

Користуватись послугами відкритої частини електронного кабiнету можна без ідентифікації особи. Через відкриту частину електронного кабiнету користувачам доступні такі можливості:

  • доступ до інформації з публічних реєстрів:
  • дані про взяття на облік платників;
  • реєстр страхувальників;
  • дані реєстру платників ПДВ;
  • реєстр платників єдиного податку;
  • інформація про РРО;
  • інформація про книги ОРО;
  • дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
  • реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами.
  • інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар)
  • перегляд та друк бланків податкової звітності
  • заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян
  • контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників.

У приватній частині електронного кабiнету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа — суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) електронний кабiнет надає доступ до наступних сервісів:

Посадові особи підприємств, установ та організацій, інформацію про яких було надано формою «Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису», отримують доступ до наступних сервісів електронного кабiнету:

Схожі новини