Передплата 2024 «Добре здоров’я»

Із кийками та газовими балонами: у поїздах з’явилась воєнізована охорона

Наразі охоронці супроводжуватимуть 10 міжрегіональних потягів, у тому числі 91/92 - Львів-Київ

Першим пасажирським потягом, у якому з’явилась пара охоронців, став Київ-Маріуполь. Саме у цьому поїзді 31 липня уродженець Запоріжжя намагався зґвалтувати і жорстоко побив жінку, яка їхала разом з сином. Цей випадок набув розголосу і переріс у своєрідний флешмоб, у якому жінки розповідали свої історії про агресію та домагання у поїздах.

Відтак Укрзалізниця з 25 серпня розпочала пілотний проєкт із охоро­ни пасажирських поїздів у русі — си­лами працівників воєнізованої охорони компанії.

На першому етапі працівники воєнізо­ваної охорони Укрзалізниці супроводжу­ватимуть 10 пасажирських поїздів. Серед них потяги № 49/50 Київ — Трускавець та № 92/91 Львів — Київ. На сьогодні до охо­рони пасажирських потягів залучено до 40 співробітників воєнізованої охорони що­денно. Для охоронців відведено спеціаль­не місце у потязі, але кожних дві години вони ходитимуть вагонами. Вогнепаль­ної зброї працівники воєнізованої охорони при собі не матимуть, лише кийки та газові балончики. Кожен охоронець матиме при собі відеофіксатор — на зразок тих, що ма­ють працівники поліції.

Крім того, в Укрзалізниці обіцяють по­ступово оснащувати вагони камерами ві­деофіксації. «Наявність камер — одна із ви­мог до нових вагонів, які ми замовляємо у заводу-виробника, а також їх встанов­люємо при кожному капітально-віднов­лювальному ремонті. Зокрема, цьогоріч заплановано модернізувати 29 вагонів і вже придбали 18 нових», — каже в.о. го­лови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

А тим часом…

«Укрзалізниця», якою з січ­ня керували лише «в.о» нарешті отримала нового голову прав­ління. Ним став голова наглядо­вої ради аеропорту «Бориспіль» Володимир Жмак. Він юрист за освітою, але його резюме вражає «багатопрофільністю». За свої 56 років Жмак встиг попрацювати і у юридичній компанії (був керую­чим партнером), і у «Київстарі», і в нафтовому бізнесі (був пре­зидентом «ТНК-Україна», а потім «РН-Україна»). У 2015 році перей­шов на роботу в Одеську ОДА. Був заступником Саакашвілі. У 2019 році «приземлився» у Борисполі. Тепер щонайменше на три роки очолить «Укрзалізницю». До речі, якщо голову правління звіль­нять раніше, ніж це передбачено у контракті, йому повинні будуть заплатити чималу компенсацію. Євген Кравцов начебто отримав компенсацію у розмірі річного окладу…

Схожі новини