Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

NASA виявили над Землею гігантську аномалію

• 21.08.2020, 20:35
  • 1 319

Вчені NASA виявили Південно-Атлантичну аномалію у магнітному полі Землі, через яку можуть виходити з ладу бортові комп’ютери та порушуватись порядок отримання даних із супутників

Про це повідомили в NASA.

«Магнітне поле Землі діє як щит навколо планети, відображаючи і вловлюючи заряджені сонячні частинки. Але над Південною Америкою та південною частиною Атлантичного океану присутнє надзвичайно слабке поле, яке називається Південно-Атлантична аномалія, або SAA», — йдеться у публікації.

Як зазначається, новоутворена гігантська аномалія пропускає заряджені сонячні частинки до планети. Унаслідок цього можуть виходити з ладу комп'ютери, а також з'являються перешкоди у збиранні інформації з супутників. Це основна причина, з якої вчені NASA відстежують і вивчають аномалію.