Що дивились українці в першому півріччі 2020: дані «Київстар ТБ»
- 20.08.2020, 15:02
- 730
Компанії Київстар та 1+1 media звітують про результати роботи платформи «Київстар ТБ» за перше півріччя 2020 р.: збільшення активності на 35%, сплеск глядацького попиту у квітні та вибір на користь національних каналів.
Київстар та 1+1 media зазначають, що на їхньому спільному продукті «Київстар ТБ» за 6 місяців 2020 року активність збільшилася на 35%. Причому якщо зростання глядацького попиту в січні — березні відбувалося поступово, то у квітні активність різко зросла на 20%. У червні та липні попит поступово повернувся до докарантинного рівня.
Основну перевагу глядачі платформи надають національним телеканалам загального інтересу. У трійці лідерів: 1+1, Україна та ICTV. Нагадаємо, що всі ці канали та багато інших
Окрім 207 телеканалів, платформа «Київстар ТБ» має велику відеобібліотеку. З-поміж 10 000 фільмів і серіалів лідерами за переглядами стали стрічки українського виробництва «Чорний ворон» та «Свінгери-2». Також найпопулярнішими стали такі іноземні фільми як: «Секрети домашніх тварин — 2», «Як приборкати дракона — 3», «Форсаж: Гоббс та Шоу», «Швидше кулі», «Загін самогубців». Серед телешоу та серіалів лідирує контент українського виробництва: «Світ навиворіт», «Папік», «Одруження наосліп», «Мишоловка для кота».
«Ми задоволені тим, як розвивається наш спільний з 1+1 media продукт. Якщо колеги відповідають за наповнення платформи контентом, то ми надаємо нашим абонентам сервіс з підключення та налаштування, унікальні переваги у вигляді вигідних тарифів та акційних пропозицій. Також в період карантину ми відкривали доступ до всіх телеканалів та VOD-контенту абсолютно усім користувачам, незалежно від обраного тарифу», — прокоментував начальник департаменту фіксованого зв’язку Київстар Сергій Сухорук.
Нагадаємо, що абоненти, які користуються платформою «Київстар ТБ» зі смартфонів, переглядають контент без списання мегабайтів, а також можуть користуватися нею без додаткової плати в межах пакету «Легкий». Окрім цього, обираючи
«Ми ретельно слідкуємо за вподобаннями наших користувачів і докладаємо всіх зусиль, щоб постійно розширювати контент на платформі. Так, за останні пів року ми збільшили кількість телеканалів з 150 до 207, вдвічі збільшили кількість каналів у HD-якості, а також значно розширили VOD-бібліотеку: з 7000 до більше ніж 10 000 фільмів», — розповів керівник проєкту «Київстар ТБ» від 1+1 media Павло Рибак.