Передплата 2024 «Добре здоров’я»

"Обласна комісія з питань ТЕБ та НС своє рішення про заборону користуватися цією дорогою має переглянути"

Місцеві депутати вимагають розблокувати найкоротший автошлях до  Трускавця

Нещодавно відбулася позачергова сесія Трускавецької міської ради, на якій йшлося про розблокування найкоротшої дороги до міста-курорту. Депутати висловились за те, щоб офіційно дали дозвіл на експлуатацію автошляху Т-1402 Пісочна-Східниця на ділянці від Сільця до Трускавця. Вважають, що рух для легкового автотранспорту тут повинен бути відновлений. Трускавецька міська рада просить Львівську обласну державну адміністрацію до спорудження нової об’їзної дороги до Трускавця (початок робіт очікується наприкінці літа — авт.) відкрити стару дорогу зі встановленням передбачених для подібного роду випадків обмежень за висотою та дорожніх знаків.

У коментарі для «ВЗ» міський голова Трускавця Андрій Кульчинський підтвердив позицію міськради. Саме життя, на його переконання, вимагає перегляду рішення обласної комісії про заборону користування аварійною ділянкою. Мер вважає, що аварійна ділянка дороги не така вже аварійна. Це, мовляв, підтверджують і експерти, які, виявляється, не дуже і наполягали на тому, що дорога має бути негайно закрита для всіх видів автотранспорту. Місцева влада і депутати вважають, що нічого страшного не станеться, якщо легкові авто будуть цією дорогою їздити.

Такої ж думки дотримується і депутат Львівської обласної ради Михайло Задорожний, який представляє інтереси виборців Дрогобицького району (аварійна ділянка прокладена через територію району — О.Д.). Він признався, що сам їздить через формально закриту для водіїв ділянку дороги. Зрештою, не він один… Тут вже й «швидка» їздить, і вантажівки «проскакують», лише маршрутки не відхиляються від затвердженого їм «трафіку» - пасажирські перевезення здійснюються через Стебник.

«Ми свого часу виділили з обласного бюджету кошти івано-франківським науковцям для того, щоб вони висловились щодо можливості використання згадуваної аварійної ділянки автошляху Пісочна-Східниця. І вони дійшли висновку, що дорогою, яку вони упродовж довгого часу моніторили, тимчасово можна користуватись, — каже пан Задорожний. — Нехай проведуть ще одне дослідження, щоб ніхто не панікував. Наразі обласна комісія з питань ТЕБ та НС своє рішення про заборону користуватися цією дорогою має переглянути».

Нагадаємо, дорога, яку хочуть реабілітувати місцеві депутати, у березні цього року була закрита для транспорту рішенням обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій після того, як на колишньому шахтному полі рудника № 2 ГХП «Полімінерал» утворилось чергове карстове провалля. Люди, які проживають поблизу шахтного поля, вже звикли до провалів земної поверхні. Але цього разу підземна стихія далась чути зовсім близько від дороги. Після детального аналізу надзвичайної ситуації у Львові прийняли рішення заборонити експлуатацію аварійної ділянки: проїзд закрили бетонними блоками. Певний час водії заборони дотримувались, цією дорогою ніхто не їздив. Автомобільне сполучення Трускавця з Дрогобичем та Львовом здійснювалось виключно об’їзним шляхом через Стебник. Але що означає їхати до Трускавця через Стебник? По-перше, це на п'ять кілометрів довше. По-друге, водії справедливо нарікають на занедбану, розбиту дорогу. Тому через деякий час хтось перший, самовільно розсунувши бетонні блоки на ділянці дороги Т-1402, відновив тут рух.

Відтак, трускавецькі депутати, по суті, пішли на поводу у водіїв-порушників. Львівська влада знає про стан справ, але відмовчується. Тим часом автомобілі їздять аварійною дорогою. Чи не аварійною?

Схожі новини