Надійшли гроші на ремонт дороги на Трускавець

Обнадійливу новину повідомив голова Львівської обласної ради Олександр Ганущин. Надійшли перші 120 млн грн, які призначені для початку будівництва об’їзної дороги на Трускавець. Йдеться про половину необхідних коштів. Загальна кошторисна вартість проекту, реалізація якого дозволить найкоротшим шляхом відновити наразі закрите автомобільне сполучення Трускавця зі Львовом та Дрогобичем, становить близько 240 млн грн.

Розмови про необхідність будівництва до міста-курорту об’їзду, який дозволив би оминати небезпечну зону карстових проваль на колишньому шахтному полі рудника № 2 Стебницького ГХП «Полімінерал», через яку пролягає згадана дорога, ведуться давно.

Спеціалісти «старої школи» гірничо-хімічного підприємства давно били на сполох, попереджали, що дорога перед в’їздом до міста «Нафтусі», внаслідок руйнівних процесів, які відбуваються у невдало законсервованому колишньому підземному господарстві згаданого рудника, рано чи пізно завалиться.

30 вересня 2017 року на згаданому шахтному полі у безпосередній близькості від дороги утворився величезний кратер глибиною у приблизно 50 метрів, а за площею у кілька футбольних полів. Місцеві мешканці, для яких карстові провалля щораз ближче насуваються до їх житлових забудов, кілька разів блокували дорогу на Трускавець.

Чергове карстове провалля глибиною у понад 100 метрів «виринуло» 15 березня ц. р. Львівська обласна комісія з питань ТЕБ та НС прийняла рішення про заборону експлуатації дороги на Трускавець. В’їзд до міста «Нафтусі» заблокували бетонними блоками. Їздити до Трускавця тепер можна лише через Стебник. Виходить це на 5 кілометрів довше.

Як інформує «Prozorro», чотири фірми зголосилися взяти участі у тендері на будівництво дороги до Трускавця. Це турецький «Онур», одеський велетень «Автомагістраль-Південь», зареєстроване в Івано-Франківську ТОВ «ПБС» і азербайджано-німецька компанія «AzVirt MMC».

Схожі новини