Передплатити Підтримати

У Латвії заборонили сім російських телеканалів через пропаганду Кремля

Національна рада з електронних ЗМІ Латвії (NEPLP) вирішила заборонити трансляцію в країні семи телеканалів групи RT, яка раніше діяла під брендом Russia Today

Про це повідомляє Delfi.

NEPLP пояснила рішення тим, що ці телеканали «перебувають під фактичним контролем і одноосібним наглядом» російського пропагандиста Дмитра Кисельова, який перебуває під санкціями ЄС.

Йдеться про телеканали «RT», «RT HD», «RT Arabic», «RT Spanish», «RT Documentary HD», «RT Documentary», «RT TV».

Читайте також: Балтійські країни б'ють на сполох: літак РФ без дозволу перетнув повітряні кордони Естонії

Згідно з доповіддю спецслужб Латвії, вони є найвпливовішими каналами, через які Росія транслює свою пропаганду в країнах Заходу.

«Отримані нами докази дуже серйозні, і ми закличемо регулятори всіх держав ЄС наслідувати наш приклад і заборонити RT на своїй території. Для таких програм немає місця ні в Латвії, ні в Євросоюзі», — зазначив голова NEPLP Івар Аболіньш.