Передплатити Підтримати
  • You are here:
  • Високий Замок
  • Новини
  • «Львівгаз»: яких помилок припускаються клієнти при сплаті онлайн за доставку газу

«Львівгаз»: яких помилок припускаються клієнти при сплаті онлайн за доставку газу

В період карантину зберігається тенденція збільшення розрахунків за доставку газу онлайн споживачами Львівщини. Однак, впродовж березня-квітня АТ «Львівгаз» отримало від банків та платіжних сервісів 3,5 тисячі оплат за послугу з доставки газу, в яких не зазначені номер особового рахунку або адреса платника. До визначення власника сплачених коштів платежі залишаються неідентифіковані, а на особових рахунках клієнтів накопичується заборгованість.

АТ «Львівгаз» просить клієнтів звернути увагу на необхідність при оплаті за доставку газу зазначати свій особовий рахунок або адресу, а також зберігати квитанції про оплату. Саме це дасть змогу швидко та коректно зарахувати кошти, сплачені за доставку газу.


«Що стосується неідентифікованих платежів — якщо наш клієнт впродовж двох тижнів після оплати в онлайн-сервісах 104.ua не бачить зарахувань коштів на свій особовий рахунок, є висока доля ймовірності, що вони надійшли з банківської установи або платіжного сервісу без необхідних реквізитів платника. В такому разі, необхідно надати підтвердження проведеної оплати — квитанції», — наголошує комерційний директор АТ «Львівгаз» Олег Вінцюк.

В період карантинних обмежень споживачі газу Львівщини мають можливість надіслати сканкопію квитанції на електронну адресу comercial@lvgas.com.ua, із зазначенням особового рахунку та адреси.


АТ «Львівгаз» вдячний клієнтам, котрі вчасно здійснюють оплату послуги. Саме це дає змогу підтримувати стабільну та безперебійну роботу газових мереж Львівської області та роботу аварійної служби.


Нагадуємо, що сплатити за доставку газу можна дистанційно за допомогою онлайн-сервісів 104.ua:

  • особистого кабінету на сайті 104.ua
  • чат-боту «7104ua» у Viber чи Telegram
  • мобільного додатку 104Mobile для Android
  • мобільного додатку 104Mobile Light для iPhone


Для споживачів АТ «Львівгаз» розроблено експрес-реєстрацію, котра дозволяє автоматично зареєструвати особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього достатньо зателефонувати із свого мобільного телефону до контакт-центру за номером 067−21−77−104 і повідомити оператору номер особового рахунку, який зазначено у квитанції кожного клієнта. Оператори самі зареєструють кабінет, а споживач в СМС отримає логін та пароль до нього.


«Львівгаз» закликає споживачів, котрі мають таку можливість, сплачувати за послугу доставки газу вчасно. Ці кошти потрібні для забезпечення діяльності компанії та оплати праці газовиків області.

  • You are here:
  • Високий Замок
  • Новини
  • «Львівгаз»: яких помилок припускаються клієнти при сплаті онлайн за доставку газу