Передплата 2024 «Добра кухня»

“Для таксистів карантин — рай і пекло: корків по Львову немає, заробітків — теж”

Журналістка “ВЗ” поспілкувалася з водієм машини з “шашечками”

Суворі карантинні обмеження неабияк вдарили по заробітках усіх служб таксі, зокрема і таких популярних на мобільних сервісах, як Bolt та Uber. Через брак замовлень (пасажири не їздять ні з вокзалів, ні від терміналу аеропорту, ні у робочих справах), ціни за проїзд доволі низькі (до ста гривень — залежно від відстані).

Днями журналістка «ВЗ» викликала машину з «шашечками», щоб у справах поїхати на вул. Трускавецьку (від вул. Героїв УПА). На другому кінці дроту оперативно прийняли моє замовлення, але не запропонували на вибір машину комфорт-класу, а лише «Стандарт». «Очікуйте смс, з вас 62 гривні», — сказала оператор на другому кінці дроту. Вартість поїздки мене приємно вразила. Не секрет, що до карантину найдешевший чек на проїзд по Львову коштував 90−100 гривень, і то часто-густо клієнт отримував відмову. Мовляв, у вашому районі немає вільних машин.

Тепер смс із замовленням таксі прийшло за лічені секунди після дзвінка до оператора. Водій мені зателефонував на п’ять хвилин раніше, ніж це було передбачено у смс.

Заходжу в машину. Як і належиться під час карантину, на обличчі в мене захисна маска. У водія теж маска і одноразові рукавиці. Запропонував мені (по бажанню) продезінфікувати руки, в салоні мав на вибір кілька баночок санітайзерів. Розпитала водія про робочі будні в умовах карантину.

«Для таксистів зараз рай і пекло, — зазначив водій. — З одного боку добре, що по Львову немає корків. Їздити — одне задоволення. З іншого боку — заробітків нема. Бувають дні, коли цілий день немає жодного замовлення. В кращі дні два-три виклики… Це мізер, навіть на бензин не заробиш. Раніше ми добре жили, туристів возили. Тепер усе обірвалося. Довелося службам таксі суттєво знижувати тарифи».

Запитала, хто під час пандемії їздить на таксі. «Переважно, молоді, які мають якісь термінові справи, або люди поважного віку, які їдуть в медзаклад на обстеження, — каже водій. — Є окрема категорія клієнтів, які бояться їхати у маршрутках, аби не підчепити коронавірус. Такі дуже прискіпливі і до таксі. Питають, кільки разі на день дезінфікуєте дверцята, кермо, чи міняєте рукавички, чи свіжа ваша маска».

А тим часом…

У Львові одна з «мобільних служб» таксі запустила машини, у салоні яких встановлено прозорі перегородки між водієм та пасажиром, щоб мінімізувати контакт. Також між поїздками водій дезінфікує салон авто та дверні ручки.

Схожі новини